فشار فروش نهنگ‌های بیت کوین و اتریوم شروع شد!

فشار فروش نهنگ‌های بیت کوین و اتریوم شروع شد!

یک نهنگ به دلیل جابه‌جایی ده‌ها میلیون دلار بیت‌ کوین از یک کیف پول قدیمی و راکد، توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده است. داده‌های وب سایت لوک آنچین (Lookonchain) نشان می‌دهد که کیف پول این سرمایه‌گذار بیش از یک دهه حاوی ۶۸۷.۳۳ بیت ‌کوین بوده اما در حال حاضر به طور کامل خالی شده است. لوک آنچین خاطرنشان کرده است:

  • یک کیف پول که به مدت ۱۰.۳ سال راکد بود، در ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) تمام موجودی خود یعنی ۶۸۷.۳۳ بیت ‌کوین (به ارزش ۴۳.۹۴ میلیون دلار در زمان انتقال) را جابه‌جا کرد. این نهنگ در سال ۲۰۱۴ یعنی زمانی که قیمت بیت ‌کوین ۹۱۷ دلار بود، ۶۸۷.۳۳ بیت ‌کوین (به ارزش ۶۳۰,۰۰۰ دلار) را دریافت کرده بود.
تراکنش‌های نهنگ بیت کوین

علاوه بر بیت کوین به نظر می‌رسد فشار فروش نهنگ‌های اتریوم هم رشد کرده است. وب سایت لوک آنچین متوجه شده که نهنگ دیگری پس از خرید مقدار زیادی اتریوم در سال گذشته، در حال برداشت سود خود است. این پلتفرم خاطرنشان کرده است:

  • نهنگی که یک سال پیش اتریوم خریده بود، در حال فروش ذخایر خود برای برداشت سود است. او یک سال پیش ۱۲,۹۰۶ واحد اتریوم (به ارزش ۲۴.۳۹ میلیون دلار با قیمت ۱,۸۹۰ دلار) از بایننس برداشت کرده و آن را در پلتفرم لیدو سپرده‌گذاری کرده بود. او در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) ۷,۰۰۰ واحد اتریوم را از لیدو برداشت کرد و در تاریخ ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) به بایننس منتقل نمود. این سرمایه‌گذار در حال حاضر بیشتر از ۱۶ میلیون دلار سود کرده است!

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین و اتریوم به ترتیب در محدوده ۶۲٬۰۰۰ دلار و ۳٬۰۰۰ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد کاهش یافته‌اند.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Dailyhodl

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *