عملیات «وعده صادق» حرکت جدید راهبردی در دنیا ایجاد کرد

عملیات «وعده صادق» حرکت جدید راهبردی در دنیا ایجاد کرد
خلاصه اخبار

فرمانده کل ارتش گفت: اسخ تنبیهی جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی حرکت جدید راهبردی در دنیا ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» امروز در حاشیه آیین اعطای نشان فداکاری اهدایی از سوی فرمانده معظم کل قوا به پنج خانواده شهید و 2 جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و جهان به‌زودی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دنیا و منطقه به قبل و بعد از این 2 عملیات تقسیم می‌شود، تصریح کرد: همانطور که طوفان‌الاقصی و مقاومت غزه دنیا را به سمت جدید هدایت کرد، عملیات وعده صادق نیز باعث ایجاد یک حرکت جدید راهبردی در دنیا شد.

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش برای انجام ماموریت خود که در چهارچوب قانون تعیین شده فعال است و با رصد تهدیدها و آینده‌پژوهی همواره خود را برای تهدیدهای آینده آماده می‌کند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: بر همین اساس جذب نیروی انسانی، ساخت تجهیزات، آموزش‌ها، انتخاب واکنش و راهبرد و آنچه باید در هم‌افزایی با سایر نیروها انجام شود به طور مستمر در حال انجام است، تا اگر روزی نیاز شد ماموریت خود را به بهترین صورت ایفا کند.

مرجع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *