طرح‌های دانش‌بنیان‌ زیر چتر حمایت این بانک هستند

طرح‌های دانش‌بنیان‌ زیر چتر حمایت این بانک هستند

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر مهری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این بانک در سال 99 در راستای تحقق اهداف و سیاست های اعتباری خود، 21 هزار و 740 میلیارد ریال در قالب 298 فقره تسهیلات به طرح های دانش‌بنیان پرداخت کرده است.

وی افزود: سال گذشته در اعطای تسهیلات یاد شده که به 99 شرکت دانش بنیان اختصاص یافته است، رشد بیش از 100 درصدی را شاهد بودیم. دکتر مهری خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن از سال 97 تاکنون در مجموع 736 فقره تسهیلات به 252 شرکت دانش بنیان پرداخت نموده است که گام مهمی در جهت حمایت از تولید با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی محسوب می شود.

وی بیان داشت: برای نیل به هدف دستیابی به توسعه پایدار لازم است با استفاده از مزیت های نسبی موجود در هر منطقه کشور و استفاده از پتانسیل نیروی انسانی متخصص در جهت نوسازی و بهسازی بخش صنعت و معدن و کاهش وابستگی صنایع مختلف و جلوگیری از خام فروشی حرکت کرده و زمینه صادرات محصولات داخلی را فراهم نماییم.

دکتر مهری یاد آور شد: در جهت فراهم آوردن بستر مناسب برای همکاری بانک با بخش صنعت و مراکز تولید علم و فناوری نیز بانک صنعت و معدن تفاهمنامه هایی با جهاد دانشگاهی و دانشگاه های امیرکبیر و صنعتی شریف با رویکرد استفاده مطلوب از توانمندی های آنان در راستای اجرای پروژه های تحقیقاتی، کاربردی و عملیاتی و بومی سازی آنها منعقد نموده است و در سال جاری نیز به دنبال گسترش این همکاری ها و تقویت تعامل سازنده با مراکز یادشده و تامین مالی مؤثر شرکت های دانش بنیان هستیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.