صندوق مختلط یکم نیکوکاری آگاه ؛ ریسک کمتر، سود بیشتر

صندوق مختلط یکم نیکوکاری آگاه ؛ ریسک کمتر، سود بیشتر
خلاصه اخبار

فهرست عناوینعموما افرادی که خیلی علاقه‌مند نیستند در زمینه سرمایه‌گذاری‌های خود ریسک کنند اما به سود صندوق‌های درآمدثابت هم راضی نمی‌شوند، صندوق‌های مختلط را برای خرید واحدهای خود انتخاب می‌کنند. صندوق‌های مختلط از نظر میزان ریسک‌پذیری مابین صندوق‌های سهامی و درآمدثابت قرار می‌گیرد. ترکیب جذاب‌تری در دارایی‌های خود دارد که بخش اعظمی از آن را […]

عموما افرادی که خیلی علاقه‌مند نیستند در زمینه سرمایه‌گذاری‌های خود ریسک کنند اما به سود صندوق‌های درآمدثابت هم راضی نمی‌شوند، صندوق‌های مختلط را برای خرید واحدهای خود انتخاب می‌کنند.

صندوق‌های مختلط از نظر میزان ریسک‌پذیری مابین صندوق‌های سهامی و درآمدثابت قرار می‌گیرد. ترکیب جذاب‌تری در دارایی‌های خود دارد که بخش اعظمی از آن را سهام تشکیل می‌دهد و رتبه دوم دارایی‌ها به اوراق بانکی تعلق دارد. بنابراین نه ریسک بالای صندوق‌های سهامی را به همراه دارد و نه سود پایین صندوق‌های درآمدثابت.

سامانه سرمایه گذاری آنلاین رسام

صندوق سرمایه گذاری یکم نیکوکاری آگاه یکی از صندوق‌های مختلطی است که از سال 1390 کار خود را آغاز کرده و سود سالانه 45 درصدی به سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌دهد. صندوق مشترک مدرسه کسب و کار صوفی رازی، نیکوکاری ایتام برکت، مشترک آسمان خاورمیانه و غیره نیز از جمله صندوق‌های مختلطی هستند که می‌توان در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. با مراجعه به سامانه معاملات آنلاین صندوق های سرمایه گذاری رسام، می‌توانید لیست دیگر صندوق‌های مختلط موجود و میزان سود سالانه آن‌ها را ببینید و از بین صندوق های موجود انتخاب مناسبی داشته باشید.

نیم نگاهی به صندوق مختلط یکم نیکوکاری آگاه

36.7 درصد از ترکیب دارایی این صندوق به سهام، 17.2 درصد به سپرده‌های بانکی، 19 درصد اوراق مشارکت، 24.7 درصد به پنج سهم با بیشترین وزن و در نهایت 2.5 درصد به سایر دارایی‌ها اختصاص دارد.

ترکیب-دارایی-صندوق-یکم-آنیکوکاری-آگاه

برای بررسی صندوق‌های مختلط نباید بر روی فعالیت‌های پر بازده کوتاه مدت آن‌ها حساب باز کرد. بایستی پیشینه سوددهی صندوق را مورد بررسی قرار داد و براساس کارنامه صندوق، دست به سرمایه‌گذاری زد. با نگاهی به کارنامه صندوق مختلط یکم نیکوکاری آگاه و مشاهده بازده صندوق از ابتدای تاسیس، رشد صندوق قابل ملاحظه است.

کل ارزش خالص دارایی‌های یکم نیکوکاری آگاه 204,310 میلیون ریال است. قیمت هر واحد صدور و یا خرید در این صندوق 19,411,788 ریال و قیمت ابطال آن 19,325,637 ریال است. در زمان نوشتن این مقاله 489,428 از واحدهای سرمایه‌گذاری باقی مانده و می‌توان برای خرید آن‌ها اقدام کرد.

چگونه در صندوق یکم نیکوکاری آگاه سرمایه‌گذاری کنیم؟

به دو روش می‌توانید در این صندوق مختلط سرمایه‌گذاری کنید:

1- مراجعه به یکی از شعب صندوق یکم نیکوکاری آگاه و ارائه مدارک لازم اعم از اطلاعات هویتی و غیره:

در این روش برای انجام کلیه کارهای اداری و بانکی بایستی به صورت حضوری در یکی از شعب صندوق حاضر شوید و فرم درخواست صدور و یا حتی ابطال خود را ارائه دهید. فیش واریزی خرید واحد را همراه داشته باشید و رسید واریز وجه را از مدیر دریافت نمایید و در نهایت اعلامیه صدور و گواهی سرمایه گذاری را تحویل بگیرید.

2- سرمایه گذاری آنلاین در صندوق های سرمایه گذاری در سیگنال و انجام تمامی مراحل صدور و یا ابطال از منزل:

در این روش با استفاده از سامانه برخط و آنلاین رسام، صندوق‌های مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و تعداد واحد مدنظر خود را خریداری می‌کنید. در این روش حداکثر تا سقف 50 میلیون تومان می‌توانید به صورت اینترنتی واحد خریداری کنید و برای خرید بیش از این مقدار، به صورت حضوری به بانک مراجعه کرده و فیش واریزی را در سامانه آپلود کنید.

مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق یکم نیکوکاری آگاه

  • ریسک کمتر نسبت به صندوق‌های سهامی در دوران ریزش شاخص کل بورس
  • سود بیشتر نسبت به صندوق‌های درآمد ثابت در دوران پر بازده شاخص کل بورس
  • عموما صندوق‌های مختلط، قدرت نقد شوندگی بالایی دارند که صندوق یکم نیکوکاری آگاه این از این امر مستثنا نیست

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این صندوق، پیشنهاد می‌شود اساسنامه و امیدنامه یکم نیکوکاری آگاه را دانلود و مطالعه کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها