صندوق‌های کریپتویی برای دومین هفته متوالی با جریان خروج سرمایه مواجه شدند

صندوق‌های کریپتویی برای دومین هفته متوالی با جریان خروج سرمایه مواجه شدند

گزارش جدید شرکت کوین‌شیرز (CoinShares) نشان می‌دهد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال برای دومین هفته متوالی با جریان خروجی مواجه شده‌اند. به عبارت دقیق‌تر این صندوق‌های بین ۱۵ تا ۱۹ آوریل (۲۷ تا ۳۱ فروردین) ۲۰۶ میلیون دلار سرمایه را از این صندوق‌ها خارج کرده‌اند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر بیت کوین در این مدت ۱۹۲ میلیون دلار را از دست دادند. علاوه بر این صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر اتریوم حدود ۳۴ میلیون دلار سرمایه را از دست دادند و برای ششمین هفته متوالی با جریان خروج سرمایه مواجه شدند.

سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های بلاک چینی نیز در این هفته کاهش یافت و با ثبت یازدهمین جریان خروجی متوالی خود، در مجموع ۹ میلیون دلار سرمایه از آن‌ها خارج شد.

جریان ورود و خروج سرمایه از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال در تایم فریم هفتگی

جریان ورود و خروج سرمایه از صندوق‌های مبتنی بر آلت کوین‌ها

با این حال آلت کوین‌ها در شرایط بهتری قرار داشتند. به عبارت دقیق‌تر صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر چند آلت کوین نیز در هفته گذشته نزدیک به ۸.۵۵ سرمایه را به خود جذب کردند. علاوه بر این صندوق‌های مبتنی بر لایت کوین که اغلب به عنوان نقره دیجیتال شناخته می‌شود، نزدیک به ۳.۲ میلیون دلار جریان ورود سرمایه داشتند.

شایان ذکر است که صندوق‌های مبتنی بر چین لینک و پولکادات نیز به ترتیب ۱.۷۳ و ۱.۴۵ میلیون دلار جریان ورودی داشتند. علاوه بر این صندوق‌های مبتنی بر آوالانچ، ریپل و الگورند به ترتیب ۱.۴۳ میلیون دلار، ۱.۳۳ میلیون دلار و ۱.۰۴ میلیون دلار سرمایه را به خود جذب کردند.

صندوق‌های مبتنی بر کاردانو شاهد جریان ورود سرمایه حدوداً 1 میلیون دلاری بودند. با این حال هر یک صندوق‌های مبتنی بر بیت کوین کش، سولانا و معاملات شورت (فروش) بیت کوین بیش از ۳۰۰ هزار دلار سرمایه را از دست دادند.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Cointelegraph و Cryptoglobe

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *