شپاکسا 60 درصد درآمد برآوردی را پوشش داد

شپاکسا 60 درصد درآمد برآوردی را پوشش داد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت پاکسان در زمینه تولید پودر و صابون و محصولات شوینده فعالیت دارد که در مرداد ماه با فروش 14 هزار تنی محصولات، درآمد 121.6 میلیارد تومانی ساخته است که نزدیک به 50 درصد از فروش شرکت مربوط به فروش پودرها است. درآمد تجمیعی پاکسان در […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت پاکسان در زمینه تولید پودر و صابون و محصولات شوینده فعالیت دارد که در مرداد ماه با فروش 14 هزار تنی محصولات، درآمد 121.6 میلیارد تومانی ساخته است که نزدیک به 50 درصد از فروش شرکت مربوط به فروش پودرها است. درآمد تجمیعی پاکسان در دوره 8 ماهه منتهی به مرداد 98 مبلغ 608.7 میلیارد تومان است.

متوسط درآمد پاکسان به 76 میلیارد تومان رسید

میانگین درآمدی شپاکسا در دوره 8 ماهه منتهی به مرداد 98 مبلغ 76 میلیارد تومان است. میانگین درآمدی شپاکسا در دوره 8 ماهه منتهی به مرداد 98 نسبت به میانگین درآمدی شرکت در سال مالی منتهی به آذر 97 افزایش داشته است. شپاکسا به طور میانگین در هر ماه از سال مالی 97 مبلغ 44 میلیارد تومان درآمد ساخته است که این میانگین درآمدی شرکت با رشد همراه بوده و به 76 میلیارد تومان رسیده است. بنابراین میانگین درآمدی شپاکسا رشد 32 میلیارد تومانی داشته است.

کاهش مقدار فروش و افزایش قیمت فروش محصولات پاکسان

میانگین مقدار فروش شپاکسا در سال مالی منتهی به آذر 97 بیش از 10 هزار تن است که میانگین فروش در دوره 8 ماهه به 9.8 هزار تن رسیده است. اما نرخ فروش محصولات شرکت با رشد همراه بوده است. نرخ فروش پودر پاکسان رشد 106 درصدی، صابون رشد 62 درصدی و سایر محصولات رشد 40 درصدی داشته‌اند. بنابراین افزایش میانگین درآمدی شرکت به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات است.

شپاکسا 60 درصد از درآمد برآوردی را پوشش داده است

شپاکسا برای سال مالی منتهی به آذر 98 درآمد یک هزار و 10 میلیارد تومانی شناسایی کرده است که با ساخت درآمد عملیاتی 608 میلیارد تومانی در دوره 8 ماهه، شپاکسا 60% از درآمد برآوردی را محقق نموده است. با توجه به گذشت 8 ماه از سال مالی انتظار می‌رود شرکت 66% از درآمد برآوردی را پوشش دهد. بنابراین شپاکسا 6% از مبلغ برآوردی خود جامانده است.

پیش بینی سود خالص 181 میلیارد تومانی

حاشیه سود خالص شپاکسا در سال مالی منتهی به مرداد 98 بیش از 18% است. با توجه به افزایش اثرات ریالی بر درآمد شرکت انتظار می‌رود حاشیه سود شرکت افزایش یابد. اما با در نظر گرفتن حاشیه سود سال گذشته و درآمد برآوردی شرکت در سال مالی منتهی به آذر 98، انتظار می‌رود، شپاکسا سود خالص 181 میلیارد تومانی شناسایی کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها