شفافیت و انضباط مالی پست بانک ایران
خلاصه اخبار
در حالی که چالش هایی برای نظام بانکی کشور ایجاد شده است، ما توانسته ایم با تکیه بر منابع انسانی و نسلی از کارکنان که خوب رشد کرده اند و با ارائه خدمات مطلوب و توجه به نیازهای مردم، بین درآمد و هزینه بانک تعادل برقرار کنیم
- به گزارش سیگنال به نقل از TSEpress ، روابط عمومی پست بانک ایران: فرحی به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد بانک های دولتی توسط این بانک اشاره کرد و گفت: کسب این افتخار موجب ارتقاء جایگاه پست بانک ایران در نظام بانکی کشور شده است و امروزه شبکه بانکی کشور به پست بانک به عنوان یک بانک موفق نگاه می کند. مدیرعامل پست بانک ایران استقرار سامانه یکپارچه بانکی (core) را حرکتی بزرگ توصیف کرد و تصریح کرد: بر بستر این نرم افزار زمینه ارائه خدمات متنوع و جدید در بانک فراهم شده و می توانیم ماموریت های جدید بانک را به خوبی انجام دهیم.
- وی ادامه داد: یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران انضباط مالی و شفافیت است که رویکرد بانک مرکزی نیز تایید کننده همین امر می باشد. فرحی به تفاهم نامه ها و قراردادهای متعدد این بانک با دستگاه های اجرائی کشور اشاره کرد و افزود: موفقیت بانک در اجرای این تفاهم نامه ها نشان دهنده توان، انضباط مالی و همکاری تمام واحدهای بانک است و وجود این مزیت ها باعث شده که این بانک به عنوان بانکی منضبط در نظام بانکی قلمداد شود. فرحی به ویژگی های برجسته شغلی و شخصیتی مدیر قبلی امور شعب و بازاریابی اشاره کرد و اظهار داشت: دکتر کریمی طی بیش از ۲۰ سال فعالیت در بانک خدمات ارزنده و تحول سازی در بانک انجام داده اند و مدیر جدید نیز قطعا با تعامل و درایت می توانند مسیر توسعه شعب و خدمات بانک را تسریع ببخشند.