شرکت Canaan از ماینرهای سری جدید و بهینه Avalon A15 رونمایی کرد

شرکت Canaan از ماینرهای سری جدید و بهینه Avalon A15 رونمایی کرد
خلاصه اخبار

شرکت کانان (Canaan Technology)، سازنده دستگاه‌های استخراج بیت کوین، اخیراً از جدیدترین محصول خود، سری Avalon A15 با مدل پرچمدار A1566 رونمایی کرده است. این شرکت ارائه دهنده راه حل‌های محاسباتی با کارایی بالا، امروز در نمایشگاه Bitcoin Asia در هنگ کنگ جدیدترین محصول خود، A1566 Avalon را معرفی کرد. به گزارش میهن بلاکچین، سری Avalon …

شرکت کانان (Canaan Technology)، سازنده دستگاه‌های استخراج بیت کوین، اخیراً از جدیدترین محصول خود، سری Avalon A15 با مدل پرچمدار A1566 رونمایی کرده است. این شرکت ارائه دهنده راه حل‌های محاسباتی با کارایی بالا، امروز در نمایشگاه Bitcoin Asia در هنگ کنگ جدیدترین محصول خود، A1566 Avalon را معرفی کرد.

به گزارش میهن بلاکچین ، سری Avalon A15 با داشتن کانفیگ قوی مانند نسبت بازده انرژی 18.5J/T، قدرت محاسباتی 185Thash/s و توان مصرفی 3٬420W، پیشرفت قابل توجهی در فناوری استخراج را نشان می‌دهد. عرضه این دستگاه، بر تعهد Canaan به بهبود مستمر و نوآوری در ارائه راه‌حل‌های استخراج پیشرفه به صنعت بلاکچین، به‌ویژه در پی هاوینگ اخیر، تاکید می‌کند.

ویژگی‌ها و تاثیر Avalon A15

سری Avalon A15 و به ویژه مدل A1566 با تکیه بر موفقیت پیشینیان خود، استاندارد جدیدی را در عملکرد و کارایی ایجاد می‌کند. با نسبت بازده انرژی 18.5J/T، سری A1566 بازده انرژی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای عالی برای ماینرهایی تبدیل می‌کند که به دنبال بهینه‌سازی عملیات خود هستند.

Canaan معتقد است که A1566 به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور فعال خود را با دوره «پس از هاوینگ» تطبیق دهند و سودآوری و مقاومت در برابر ریسک را بیشتر افزایش می‌دهد.

مشخصات ماینر مدل A1566
مشخصات ماینر مدل A1566؛ منبع: یاهو فایننس

این تاکید بر بازده انرژی، نه تنها سودآوری را برای کاربران افزایش می‌دهد، بلکه نشان‌دهنده تعهد Canaan به پایداری و مسئولیت زیست محیطی است. Canaan با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته و مشارکت‌های استراتژیک، قصد دارد ماینرها را با راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر و باکیفیتی توانمند سازد که سودآوری را در این بازار در حال تحول ایجاد می‌کند.

شرکت .Canaan Inc که در سال 2013 تاسیس شده، یک شرکت فناوری است که بر طراحی تراشه‌های محاسباتی با کارایی بالای ASIC، تحقیق و توسعه تراشه، تولید تجهیزات محاسباتی و خدمات نرم‌افزاری تمرکز دارد. Canaan دارای تجربه گسترده‌ای در طراحی تراشه و تولید در زمینه ASIC است. در سال 2013، تیم موسس Canaan اولین دسته از ماشین‌های استخراج جهان را که از فناوری ASIC در تاریخ بیت کوین با نام تجاری Avalon استفاده می‌کردند، برای مشتریان خود ارسال کرد. این شرکت در ماه ژانویه در نزدک فهرست شد.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *