شرکت بلاک متعلق به جک دورسی با استراتژی DCA بیت کوین می‌خرد

شرکت بلاک متعلق به جک دورسی با استراتژی DCA بیت کوین می‌خرد
خلاصه اخبار

شرکت بلاک (Block) برای تقویت ترازنامه خود به استراتژی DCA برای خرید بیشتر بیت کوین در سال ۲۰۲۴ روی آورده است. به گزارش میهن بلاکچین، جک دورسی مدیرعامل شرکت بلاک،‌ استراتژی میانگین هزینه دلاری (DCA) را برای شرکت خود اتخاذ کرده است که طبق آن مقداری از سود ناخالص شرکت را ماهانه تا پایان سال …

شرکت بلاک (Block) برای تقویت ترازنامه خود به استراتژی DCA برای خرید بیشتر بیت کوین در سال 2024 روی آورده است.

به گزارش میهن بلاکچین ، جک دورسی مدیرعامل شرکت بلاک،‌ استراتژی میانگین هزینه دلاری (DCA) را برای شرکت خود اتخاذ کرده است که طبق آن مقداری از سود ناخالص شرکت را ماهانه تا پایان سال 2024 به خرید بیت کوین اختصاص خواهد داد.

گزارش درآمد سه ماهه بلاک و اعلام خرید بیت کوین

شرکت بلاک که توسط جک دورسی اداره می‌شود، روز پنجشنبه همراه با گزارش درآمد سه ماهه اول خود خبر خرید بیت کوین را اعلام کرد. این شرکت قرار است 10٪ از سود ناخالص خود را ماهانه برای خرید بیت کوین هزینه کند.

این شرکت استراتژی میانگین هزینه دلار (DCA) را برای افزودن به ذخیره بیت کوین (BTC) خود انتخاب کرده است.
بلاک در ماه آوریل شروع به استفاده از 10٪ از سود ناخالص ماهانه خود برای خرید بیت کوین کرد و قصد دارد این کار را هر ماه تا پایان سال 2024 انجام دهد.

دارایی‌های بیت کوین شرکت بلاک در حال حاضر مقدار قابل توجهی است. این شرکت 4٬709 بیت کوین در اکتبر 2020 و 3٬318 بیت کوین دیگر در اوایل سال 2021 خریده است.

بلاک بر اساس نتایج درآمد خود، 80 میلیون دلار سود ناخالص در سه ماهه اول داشته است. اگر این میزان سود تا پایان سال ادامه داشته باشد، این شرکت با استراتژی خود 24 میلیون دلار دیگر بیت کوین به ترازنامه خود اضافه خواهد کرد. این استراتژی با هدف تقویت موقعیت بیت کوین در ترازنامه بلاک اتخاذ شده است.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *