سود هر سهم “ولغدر” افزایشی بود

سود هر سهم “ولغدر” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لیزینگ خودرو غدیر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۷۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.به گزارش رادیو سهام، شرکت لیزینگ خودرو غدیر با […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لیزینگ خودرو غدیر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۷۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش رادیو سهام، شرکت لیزینگ خودرو غدیر با سرمایه ۵۳۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
شرکت لیزینگ خودرو غدیر در دوره یاد شده، مبلغ ۹۳ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۱۶ درصد افزایش داشته است.
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
“ولغدر” در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به اذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۷۴ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۲ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
لازم به ذکر است در گزارش حسابرسی شده شرکت لیزینگ خودرو غدیر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال جاری نسبت به گزارش حسابرسی نشده این شرکت، کاهش ۸ ریال معادل ۴ درصد، در سود هر سهم مشاهده می‌شود که به دلیل افزایش مالیات بر درامده بوده است.
حتما بخوانید :  رشد شاخص بورس تهران سرعت گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها