سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ حجم سنگین فروش در بازار

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ حجم سنگین فروش در بازار

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 715میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هشت هزار و 730میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هشت هزارمیلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «سمگا»، «واحیا» و «کاما» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی حدود 200میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «سپیدار»، «رافزا » و «غگیلا» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورسو فرابورس در مجموع 570میلیارد تومان (80درصد کل) و 10صف فروش برتر هزار و 340میلیارد تومان (15درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 12نماد و حجم صف‌های فروش در 226نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به 30.6درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 760میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 740میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید 275میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 16درصد از 9هزار و 445میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 480میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 381درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 11هزار و 930میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

برترین صفوف خرید و فروش 99.10.29

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.10.29

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.