سبزپوشی بگیلان کام سهامداران را شیرین کرد

سبزپوشی بگیلان کام سهامداران را شیرین کرد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار بگیلان اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاینسیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورسسهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان با رشد 3.4درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان با جابجایی 11میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 26,221ریال آغاز خواهد کرد. همچنین در آخرین معاملات خود، عدد 26,618ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

ارزش معاملات امروز «بگیلان» به رقم 31میلیارد تومان رسید. همچنین همه خریداران این سهم حقیقی‌ها بودند. از طرف دیگر، 9میلیون برگه سهم(79درصد) را حقیقی‌ها و دو میلیون سهم(21درصد) را کد‌های حقوقی به فروش رساندند.

معاملات امروز بگیلان متعادل آغاز شد و در یک ساعت پایانی به صف خرید نشست. این نماد و تمام همگروهی‌هایش افزایش قیمت را ثبت کردند. قابل ذکر است آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 31شهریور در تاریخ 5آذر در سامانه کدال اطلاع رسانی شد. تاریخ این مجمع 15آذر ماه عنوان شده است. بازدهی چهار ماهه بگیلان در حدود مثبت 9درصد است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

بگیلان 8آذر

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”stock”} /–>