سامسون موو دیدگاه خود را درباره حریم خصوصی و قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشت

سامسون موو دیدگاه خود را درباره حریم خصوصی و قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینسامسون موو، مدیرعامل شرکت Jan3، اخیراً بحث‌هایی در دو جنبه مهم ارزهای دیجیتال مطرح کرد: حریم خصوصی کاربر و پیش‌بینی قیمت آینده بیت کوین. در توییت اخیر، موو به دیدگاه ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، در مورد حریم خصوصی در وایت پیپر بیت کوین اشاره کرد و بر اهمیت همچنان بالای آن تاکید […]

سامسون موو، مدیرعامل شرکت Jan3، اخیراً بحث‌هایی در دو جنبه مهم ارزهای دیجیتال مطرح کرد: حریم خصوصی کاربر و پیش‌بینی قیمت آینده بیت کوین. در توییت اخیر، موو به دیدگاه ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، در مورد حریم خصوصی در وایت پیپر بیت کوین اشاره کرد و بر اهمیت همچنان بالای آن تاکید نمود. «ناکاموتو سیستمی را تصور کرده بود که در آن حریم خصوصی به اشخاص ثالث متکی نباشد.»

موو همچنین استدلال می‌کند که بیت کوین پتانسیل این را دارد که به قیمت یک میلیون دلار برسد. این تئوری به تاثیر متقابل شوک‌های عرضه و تقاضا بستگی دارد. به عقیده او هاوینگ با محدود کردن تعداد بیت کوین‌های جدید وارد شده به گردش، شوک عرضه ایجاد می‌کند. به طور همزمان، ETF‌های اسپات به سرعت مقادیر قابل توجهی از ارز دیجیتال را به دست می‌آورند و شوک تقاضای مربوطه را ایجاد می‌کنند.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *