سامانه وارداتی ها به روز شد ؛ اولین عرضه خودروهای برقی وارداتی

سامانه وارداتی ها به روز شد ؛ اولین عرضه خودروهای برقی وارداتی
خلاصه اخبار

عصر امروز سامانه عرضه خودروهای وارداتی به روزرسانی شد و در عرضه جدید خودروهای تمام برقی وارداتی برای متقاضیان قابل انتخاب هستند.

عصر امروز سامانه عرضه خودروهای وارداتی به روزرسانی شد و در عرضه جدید خودروهای تمام برقی وارداتی برای متقاضیان قابل انتخاب هستند.

سایت عرضه خودروهای وارداتی پس از مدت ها به روزرسانی شد و در اطلاعیه جدید این سایت، چهار خودروی وارداتی عرضه شده اند. نکته جالب در مورد این عرضه حضور نخستین وارداتی های تمام برقی است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، چهار خودروی هوندا ENS1 ، لاماری ایما هیبرید ، نیسان سانی اتاق N17 و لونا GRE به عرضه رسیده اند که جزئیات این عرضه در جداول زیر قابل مشاهده است.

نام خودرو شرکت واردکننده قیمت فروش قطعی در مبادی ورودی (تومان)
نیسان سانی N17 جهان نوین 1,107,140,000
لاماری ایما HEV آرین پارس موتور 1,543,400,000

هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد.

نام خودرو شرکت واردکننده قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی (تومان)
هوندا ENS1 معین خودرو ایرانیان 1,850,000,000
لونا GRE ایران خودرو 945,000,000

قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده ، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند.

سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 1403/02/18 در دسترس است. در این مرحله متقاضیان محترم می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

مرجع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *