سامانه تخصیص آنی اعتبار خدمت جدید کارگزاری بانک سامان در جهت تحول دیجیتال

سامانه تخصیص آنی اعتبار خدمت جدید کارگزاری بانک سامان در جهت تحول دیجیتال
خلاصه اخبار

کارگزاری بانک سامان با رونمایی از خدمت تخصیص آنی اعتبار، گامی دیگر در جهت ارتقای خدمات دیجیتالی طبق نیاز مشتریان برداشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، کارگزاری بانک سامان با رونمایی از خدمت تخصیص آنی اعتبار، گامی دیگر در جهت ارتقای خدمات دیجیتالی طبق نیاز مشتریان برداشت.

بر اساس این گزارش این خدمت به مشتریان کارگزاری امکان می‌دهد با تنها با یک کلیک از طریق پنل my.samanbourse.ir و منو اعتبارات، بطور سریع و آسان، اعتبار وجه آنی را دریافت کرده و معاملات مالی را انجام دهند.

یکی از مزایای بارز این سرویس، تخصیص اعتبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که به مشتریان امکان می‌دهد بدون تاخیر در معاملات فعالیت کنند. اعتبارهای ارائه شده در این سرویس، متناسب با نیازهای مشتریان تا سقف 200 میلیون تومان است.

یکی از ویژگی‌های مهم این سرویس، قابلیت استفاده آنلاین و 24 ساعته از آن است که به مشتریان امکان می‌دهد بدون نیاز به حضور فیزیکی یا تماس تلفنی با کارگزاری و در هر زمان که اعتبار آنی نیاز دارند به صورت هوشمند تنها با یک کلیک از اعتبار استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این سرویس، می‌توان به آدرس college.samanbourse.ir/credit/ مراجعه کرد.

نئو بروکر سامان با ارائه خدماتی نوآورانه و متمایز به ارتقای تجربه مشتریان در حوزه خدمات مالی می‌پردازد و این خدمات به صورت کاملاً دیجیتالی و با رویکرد ساده‌ سازی فرآیندها برای مشتریان ارائه می‌شود.

مرجع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *