ساقط شدن پهپاد امریکایی اقتصاد جهانی را بیشتر به سمت رکود سوق داد

ساقط شدن پهپاد امریکایی اقتصاد جهانی را بیشتر به سمت رکود سوق داد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از فارس، در پی ساقط کردن پهپاد جاسوسی متجاوز آمریکایی توسط پدافند هوایی ایران در نزدیکی تنگه هرمز، قیمت نفت روندی افزایشی را در بازار جهانی در پیش گرفت. دیوید مک‌آلوانی از مقامات مؤسسه مالی مک آلوانی و میشل مالوف از مقامات سابق پتناگون معتقدند این افزایش قیمت نفت ناشی […]

به گزارش سیگنال به نقل از فارس، در پی ساقط کردن پهپاد جاسوسی متجاوز آمریکایی توسط پدافند هوایی ایران در نزدیکی تنگه هرمز، قیمت نفت روندی افزایشی را در بازار جهانی در پیش گرفت.

دیوید مک‌آلوانی از مقامات مؤسسه مالی مک آلوانی و میشل مالوف از مقامات سابق پتناگون معتقدند این افزایش قیمت نفت ناشی از تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز به عنوان مهم‌ترین آبراه جهان بر اقتصاد جهانی اثرگذار خواهد بود.

مالوف گفت:‌من نسبت به اوضاع در خلیج فارس نگران هستم چرا که نه تنها این منطقه مسیر عبور حجم زیادی از نفت و گاز به به مقصد بازارهای بین المللی‌ است بلکه بسیاری از کالاهای تجاری برای کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز از این منطقه عبور می‌کنند. بنابراین من فکر می‌کنم که شاهد رکود در اقتصاد جهانی خواهیم بود.

مک‌آلوانی نیز گفت: این مسئله برای چین هم بسیار مهم است.آنها همچنان به واردات نفت از ایران ادامه می‌دهند و این اتفاق ممکن است بر اقتصاد ایران هم اثرگذار باشد. بنابراین همه این مسائل المان‌هایی هستند که بر اقتصاد جهانی تاثیرگذار خواهند بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.