ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه غلتک سازان سپاهان (فسازان) اعلام شد

ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه غلتک سازان سپاهان (فسازان) اعلام شد
خلاصه اخبار

دوره ثبت سفارش نماد فسازان از ساعت 10:00 الی 12:30 می باشد و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.

در روز دوشنبه مورخ 1398/05/28 تعداد 75,000,000 سهم معادل 20 درصد از سهام شرکت غلتک سازان سپاهان به عنوان پانصدوسی امین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش فلزات اساسی به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. بر اساس پیام ناظر توجه به موارد زیر ضروریست:

  1. دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 الی 12:30  می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.
  2. سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی 200 سهم می باشد. هر کد تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.
  3. ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (8000 – 8400 تومان) امکان پذیر می باشد. از آن جایی که در صورت ثبت عرضه با قیمت کمتر ممکن است سهمی به شما تعلق نگیرد، حتما سفارش خود را با توجه به مبلغ سقف قیمت ارسال کنید.
  4. پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران خواهد بود.

همان طور که در گزارشات پیشین اشاره شد در عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ اولویت با بیشترین قیمت است و در صورت ثبت عرضه با قیمت کمتر ممکن است سهمی به شما تعلق نگیرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.