ویدئو | آیا زمان فروش عرضه اولیه کویر فرا رسیده است؟

ویدئو | آیا زمان فروش عرضه اولیه کویر فرا رسیده است؟
خلاصه اخبار

در پایان معاملات امروز عرضه اولیه کویر (فولاد سپید فراب کویر) با حدود 12 میلیون صف خرید کار خود را به پایان رساند.

همان طور که در گزارشات پیشین اشاره شد شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با نماد معاملاتی کویر در 17 آبان ماه برای اولین بار در بازار بورس به روش ثبت سفارش عرضه شد. عرضه اولیه کویر امروز شانزدهمین روز معاملاتی خود را نیز پشت سر گذاشت. جالب است که کویر تاکنون چندین بار صف خرید خود را از دست داده است ولی با افزایش یافتن تقاضا مجددا به صف خرید رسیده است. در پایان معاملات امروز نیز با حدود 12 میلیون صف خرید، کار خود را به پایان رساند.

بررسی حجم معاملات کویر در روزهای گذشته یکی از فاکتورهای مهمی است که نشان می دهد چه تعداد از مشارکت کنندگان در عرضه اولیه سهام اختصاص یافته خود را به فروش رسانده اند. در نمودار زیر می توانید حجم معاملات عرضه اولیه کویر را از ابتدا تا به امروز مشاهده کنید. نمودار آبی رنگ حجم معاملات روزانه و نمودار نارنجی رنگ حجم معاملات تجمعی را نشان می دهد. به طور مثال در روز 14 آبان که در نمودار مشخص شده است 46 میلیون سهم از کویر بین خریداران و فروشندگان معامله شده است. از روز 20 مهر تا 14 آبان نیز مجموعا 203 میلیون سهم معامله شده است.

آیا زمان فروش عرضه اولیه کویر فرا رسیده است؟

در روز عرضه اولیه حدود 250 میلیون سهم مابین مشارکت کنندگان در عرضه اولیه تقسیم شد. با توجه به نمودار فوق تاکنون حدود 203 میلیون سهم معامله شده است که نشان می دهد تعداد زیادی از مشارکت کنندگان در روز عرضه اولیه، سهام خود را به فروش رسانده اند.

بیشتر بخوانید
عرضه اولیه چیست؟

لازم به ذکر است عرضه اولیه کویر تاکنون بازدهی 76 درصدی را برای سهامدارن خود به ثبت رسانده است. عوامل متعددی چون وضعیت بازار بورس، حمایت سهامدارن حقوقی، وضعیت بنیادی شرکت، کوچک یا بزرگ بودن عرضه اولیه و … بر میزان بازدهی عرضه های اولیه موثرند. با بررسی این عوامل می توانید تصمیم گیری بهتری در خصوص فروش یا نگهداری عرضه های اولیه داشته باشید.

در صورت تمایل می توانید با مطالعه گزارش پیشین عرضه اولیه کویر از وضعیت سودآوری و گزارشات این شرکت مطلع شوید. در ویدئوی عرضه اولیه کویر نیز به ارزندگی سهام کویر اشاره شده بود. در این ویدئو به وضعیت بنیادی شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر پرداخته بودیم.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش اخبار عرضه اولیه، نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران