زمان بزرگ ترین رویداد صنعت مالی با حضور شرکت‌های معتبر بورسی اعلام شد

زمان بزرگ ترین رویداد صنعت مالی با حضور شرکت‌های معتبر بورسی اعلام شد
خلاصه اخبار

همزمان با اعلام شعار سال، زمان بزرگترین مانور رویداد صنعت مالی با حضور شرکت‌های معتبر فعال داخلی و خارجی در حوزه های بورس، بانک و بیمه، تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، همزمان با نامگذاری شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، مهم ترین و بزرگ ترین رویداد صنعت مالی با حضور پر رنگ وزارت اقتصاد و سازمان ها و شرکت های تابعه و همچنین شرکت‌های معتبر فعال داخلی و خارجی در حوزه های بورس، بانک و بیمه طی 19 تا 22 مرداد ماه با رویکرد معرفی توانمندی های داخلی برای تامین مالی چرخه تولید در اقتصاد مردمی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه که همه ساله در جهت افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی‌های داخلی بویژه تامین مالی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ سازی برگزار می‌شود، مانور صنعت مالی در برابر شدیدترین تحریم های غرب بر علیه این صنعت نیز بشمار می رود.

تا کنون پانزده دوره از این رویداد با موفقیت برگزار شده و شانزدهمین دوره این نمایشگاه 19 تا 22 مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با رویکرد مشارکت مردم در جهش تولید برپا می شود.

رویداد فاینکس به عنوان رویداد مهم فرهنگ ساز بازار سرمایه مسیری برای ارتباط موثر و گسترده ارکان و نهادهای مالی با عموم مردم و جامعه مخاطبین آن است تا با ارایه ویترینی از دستاوردها و ابزارهای مالی و سرمایه گذاری در این بازار، امکان تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اصلی صنعت مالی را فراهم آورد.

نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی برای نهاد‌های ارائه‌کننده خدمات مالی است. نگاهی به رویدادهای برگزار شده فاینکس در سال های اخیر و رشد چشمگیر ارتقای توان شرکت‌ها و نهادهای مالی در معرفی و ارائه اطلاعات به مخاطبان نشان از تغییر نگاه و عمیق‌تر شدن دیدگاه‌ها به بازار سرمایه حرفه ای است.

تعیین هوشمندانه زمان برگزاری رویداد سال با توجه به امکان حضور بهتر ناشران و سرمایه گذاران و سهامداران و تولیدکنندگان صنایع مختلف پس از فصل مجامع شرکت‌های بورسی و امکان حضور پر رنگ تر جوانان و نوجوانان در مقاطع تحصیلی مختلف و دانشجویان و اساتید دانشگاهی اندیشیده شده که می تواند به انتقال پیام این رویداد کمک شایانی کند.

برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و مالی در بیشتر کشورهای جهان با هدف توسعه و ایجاد رونق امری متداول است و در ایران نیز شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با توجه به شعار سال و اهداف انتخابی تلاش می‌کنند از حضور مردم و مسئولان در دورانی که اقتصاد با مشکلات اقتصادی در کنار تحریم ها دست و پنجه نرم می کند بیشترین بهره برداری موثر را داشته باشند.

مرجع: بورس پرس