روند نهضت ملی مسکن در پردیس/ چند واحد آماده تحویل است؟

روند نهضت ملی مسکن در پردیس/ چند واحد آماده تحویل است؟
خلاصه اخبار

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: از ۲ هزار و ۴۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن در پردیس هزار واحد آماده تحویل به متقاضیان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن (اقدام ملی) در شهر جدید پردیس با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است گفت: در حال حاضر از 2 هزار و 400 واحد نهضت ملی مسکن که در پردیس هدف گذاری شده بود حدود هزار واحد آماده تحویل به متقاضیان است و تنها چشم انتظار تحویل و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان است.

وی ادامه داد: برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر پردیس 2 هزار و 400 واحد مسکونی هدف گذاری شده بود که از این تعداد هزار واحد 100 درصد به اتمام رسیده و حدود یک هزار و 400 واحد هم در مرحله پیشرفت 60 درصدی است که در صورت همکاری دستگاه‌ها و پیمانکاران به سرعت به اتمام می‌رسد.

خبر مرتبط
آشفته‌‌بازار مسکن آنلاین/ دوران فیک فروشی به سر رسید؟
آشفته‌‌بازار مسکن آنلاین/ دوران فیک فروشی به سر رسید؟

اقتصادنیوز: بازار آنلاین معاملات مسکن یا همان سکوهای اینترنتی عرضه فایل‌‌ فروش و اجاره ملک در تهران با حدود 10 سال عمرکاری توانسته «سهم قابل‌‌توجهی» از کل بازار واسطه‌‌گری ملکی را تصاحب کند و حتی «دلالان سنتی بازار ملک» که روزی «مخالف شماره یک» این سامانه‌‌های فروش بودند را به «شریک و بازیگر شماره یک» خود تبدیل کند، اما این نفوذ مسکن‌‌آنلاین بیشتر از آنکه به خاطر «محبوبیت» این بازار باشد ناشی از «انتخاب معامله‌‌گران بین گزینه بد و گزینه بدتر» بوده است که در نهایت، خریدار و فروشنده و مالک و مستاجر میان «بازار سنتی» و «بازار آنلاین»، مجبور به انتخاب دومی شده‌‌اند. «دنیای‌اقتصاد» با شناسایی نسخه اصلی مسکن‌‌آنلاین در جهان، به «زیلو» در آمریکا رسیده است؛ این پلتفرم 20 ساله با 6 ویژگی «کاربرپسند» توانسته «مرجع محبوب» بازار مسکن غرب شود. دایره امکانات و خط‌‌قرمزهای بازار مسکن آنلاین «زیلو» در پلتفرم‌‌های داخلی رویت نمی‌شود و همین تفاوت، اختلاف عملکردها را توضیح می‌دهد.

محبت خواه بیان کرد: همکاری دستگاه‌ها در تکمیل و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار مهم و حائز اهمیت است که در صورت ورود دستگاه‌ها ما شاهد پیشرفت چشمگیر اجرای آنها خواهیم بود.

منبع: اقتصاد نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *