رمزارز محبوب دوج کوین بزودی در صرافی کوین‌بیس فهرست خواهد شد

رمزارز محبوب دوج کوین بزودی در صرافی کوین‌بیس فهرست خواهد شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

راه‌اندازی بازار مبادلات دوج کوین در صرافی کوین‌بیس

برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong)؛ مدیرعامل صرافی کوین‌بیس(Coinbase) روز پنجشنبه اعلام کرد که این پلتفرم مبادلاتی بزودی رمزارز دوج کوین(Dogecoin) را به فهرست بازارهای مبادلاتی این صرافی اضافه خواهد کرد. بر اساس اطلاعاتی که وی در جلسه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اول کوین‌بیس ارائه کرد، این شرکت قصد دارد بازار مبادلات دوج کوین را در طول 6-8 هفته‌ی آتی راه‌اندازی کند.

در طول چند ماه گذشته توجه فعالان صنعت رمزارزی به پروژه‌ی محبوب دوج کوین جلب شده است. توییت‌های متعدد ایلان ماسک در رابطه با دوج کوین یکی از دلایل مهم جلب توجه سرمایه‌گذاران را تشکیل می‌دهد. قیمت دوج کوین در روز هشتم می به سطح بیشینه‌ی جدیدی در محدوده‌ی 0٫739 دلاری رسیده است.

آرمسترانگ در گزارش درآمد کوین‌بیس اظهار داشت که روزانه پروژه‌های رمزارزی بیشتری به اقتصاد رمزارزها افزوده می‌شوند و تولد پروژه‌های رمزارزی جدید را به افزوده شدن اپلیکیشن‌های جدید به فروشگاه اپ‌استور(App Store) تشبیه کرد.

رویکرد مبهم کوین‌بیس نسبت به پلتفرم‌های مبادلات غیرمتمرکز

سرمایه‌گذاران در این جلسه دیدگاه صرافی کوین‌بیس نسبت به صرافی‌های غیرمتمرکز(DEXs) را مورد پرسش قرار دادند. آرمسترانگ اظهار داشت که این شرکت به سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(دیفای) اشتیاق دارد اما جزئیات کمی در رابطه با استراتژی کوین‌بیس نسبت به این حوزه ارائه کرد.

السیا هس(Alesia Haas)؛ مدیر ارشد مال کوین‌بیس در پاسخ به انتقاد از رویکرد این صرافی در اخذ کارمزد بالاتر خرید و فروش رمزارز نسبت به پلتفرم‌های مبادلاتی رقیب اظهار داشت: «ما تلاش نمی‌کنیم با اخذ کارمزد پایین سایر رقبا را شکست دهیم. همچنین در اخذ کارمزد پایین‌تر نیز با دیگر پلتفرم‌ها رقابت نمی‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم به قابل اعتماد‌ترین پلتفرم مبادلات رمزارز تبدیل شویم.»

مدیرعامل کوین‌بیس اعلام کرد که زمان زیادی را برای بهبود شرایط قانون‌گذاری در حوزه‌ی رمزارزها صرف کرده است. وی در پاسخ به پرسش یکی از تحلیلگران، «توکن‌های غیر قابل معاوضه(NFT)» و «پلتفرم‌های تبلیغاتی» را رایج‌ترین کاربردهای رمزارزها در آینده ارزیابی کرد.

نظر شما نسبت به قرار گرفتن دوج کوین در فهرست مبادلاتی صرافی کوین‌بیس چیست؟ آیا راه‌اندازی بازار مبادلات دوج کوین در کوین‌بیس جهش قیمتی دیگری را برای این رمزارز به همراه خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • لطفا اخبار رمز ارزها را به ایمیلم ارسال کنید