رشد ۴ میلیارد دلاری مارکت کپ استیبل کوین‌ها؛ آیا رالی جدیدی در راه است؟

رشد ۴ میلیارد دلاری مارکت کپ استیبل کوین‌ها؛ آیا رالی جدیدی در راه است؟

با وجود اصلاح بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته، داده‌های وب سایت آرتمیس (Artemis) نشان می‌دهد که طی 30 روز گذشته بیش از 4 میلیارد دلار استیبل کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در پایان آوریل (فروردین) حدود ۱۵ درصد کاهش یافت و به زیر محدوده ۵۸٬۰۰۰ دلار رسید. با این حال به نظر می‌رسد این موضوع روی سرمایه‌گذاران تاثیر منفی نگذاشته است. در نتیجه ارزش کل بازار استیبل کوین‌ها از 157 میلیارد دلار به بیش از 161 میلیارد دلار رسیده و حدود ۲.۵ درصد رشد کرده است.

مارکت کپ بازار استیبل کوین‌ها

افزایش جریان ورودی استیبل کوین‌ها معمولاً نشان می‌دهد نقدینگی بازار ارزهای دیجیتال رشد کرده است. به عبارت دیگر از آنجایی که اکثر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های متمرکز و پلتفرم‌های غیرمتمرکز با استیبل کوین‌ها معامله می‌شوند، رشد ارزش بازار این توکن‌ها به عنوان یک حرکت مثبت تلقی می‌شود.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

علاوه بر این، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذارانی که با عنوان پول هوشمند شناخته می‌شوند، هفته گذشته احتمالاً سود خود را برداشت کرده و برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال جدید با استیبل کوین‌های خود آماده شده‌اند. داده‌های وب سایت نانسن (Nansen) هم نشان می‌دهد که ذخایر استیبل کوین‌های این معامله‌گران از 5.54 درصد به 8.6 رسیده است.

با این حال، پس از رسیدن به رکورد مذکور ذخایر آن‌ها دوباره کاهش یافته و در زمان نگارش این متن به 6.82 درصد رسیده است. این حرکت نشان می‌دهد که معامله‌گران مذکور سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کرده‌اند.

منبع: Cryptobriefing

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *