راه‌ اندازی USDT و XAUT در شبکه TON؛ کارمزد برداشت USDT در کیف پول تلگرام به طور موقت حذف شد

راه‌ اندازی USDT و XAUT در شبکه TON؛ کارمزد برداشت USDT در کیف پول تلگرام به طور موقت حذف شد
خلاصه اخبار

شرکت تتر اعلام کرد قصد دارد توکن‌های USDT و XAUT را در شبکه TON برای پرداخت‌های همتا به همتا با هدف قرار دادن پایگاه کاربری ۹۰۰ میلیونی تلگرام راه‌اندازی کند. کیف پول تلگرام نیز چندین به‌روز رسانی را اعلام کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از کاربران برای انتقال رایگان USDT به …

شرکت تتر اعلام کرد قصد دارد توکن‌های USDT و XAUT را در شبکه TON برای پرداخت‌های همتا به همتا با هدف قرار دادن پایگاه کاربری 900 میلیونی تلگرام راه‌اندازی کند. کیف پول تلگرام نیز چندین به‌روز رسانی را اعلام کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از کاربران برای انتقال رایگان USDT به مخاطبین تلگرام و اجازه برداشت بدون کارمزد USDT به کیف پول‌های خارجی TON تا پایان ماه ژوئن اشاره کرد.

به گزارش میهن بلاکچین، بر اساس بیانیه‌ای که روز گذشته در کنفرانس Token 2049 در دبی منتشر شد، تتر قصد دارد استیبل کوین‌های USDT (با پشتوانه دلار آمریکا) و XAUT (با پشتوانه طلا) را برای «پرداخت‌های بدون مرز و همتا به همتا» در شبکه تون و والت تلگرام راه‌اندازی کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

ورود تتر به شبکه تون کوین و کیف پول تلگرام

شرکت تتر دلیل این اقدام را تقویت فعالیت و نقدینگی در شبکه TON، ساده کردن دسترسی به سرمایه برای توسعه‌دهندگان و کاربران در موارد مختلف عنوان کرده است. در عین حال این کار مزایایی برای کاربران دارد که به آنها اجازه می‌دهد USDT را در کیف پول TON خود نگه داشته و منتقل کنند.

مدیر عامل تتر، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، این موضوع را تایید کرد و افزود این ابتکار با هدف «تقویت زیرساخت‌های مالی باز در سراسر فضای بلاکچین» صورت گرفته است.

پس از این ادغام، اکنون استیبل کوین USDT اکنون در 15 شبکه بلاک چین فعال است.

کیف پول تلگرام چه مشوق‌هایی را برای پذیرندگان اولیه در نظر گرفته است؟

در حالی که کیف پول ارز دیجیتال تلگرام از بلاکچین‌های مختلف برای واریز و برداشت پشتیبانی می‌کند، حلیل میراخمد (Halil Mirakhmed)، مدیر عامل کیف پول تلگرام گفت:

برای تشویق پذیرش TON، کارمزدهای معاملاتی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

پس از اعلام این خبر، Ramp Network، یک شرکت فین‌تک که رمزارزها را به حساب‌های بانکی سنتی متصل می‌کند، اعلام کرد که خرید و برداشت USDT در شبکه TON را امکان‌پذیر می‌کند.

شایان ذکر است برداشت استیبل کوین USDT از کیف پول TON به یک کیف پول خارجی تا ژوئن 2024 (خرداد) رایگان خواهد بود. این موضوع به کاربران تلگرام انگیزه می‌دهد تا بدون بهانه از خدمات کریپتو استفاده کرده یا آن‌ها را امتحان کنند.

بنیاد TON نیز اعلام کرده است راه‌اندازی بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان، در داخل یکی از بزرگترین پیام‌رسان‌های جهان و در یکی از سریع‌ترین بلاک‌چین‌های دنیا باید بسیار خاص باشد. از این رو، این بنیاد 11 میلیون تون کوین را برای تشویق به پذیرش USDT در شبکه TON متعهد شده است:

  • 5 میلیون تون کوین به کاربرانی که USDT را به کمپین Earn کیف پول تلگرام واریز کنند، تعلق می‌گیرد. کاربران تنها کافی است USDT را خریده یا واریز کنند و از مبلغی که به برنامه واریز کرده‌اند سود دریافت کنند.
  • 5 میلیون تون کوین برای افزایش پاداش استخرهای نقدینگی در 2 مورد از بزرگترین صرفی‌های غیرمتمرکز (DEX) شبکه تون یعنی Ston.fi و DeDust اختصاص داده خواهد شد. افرادی که هر دو توکن TON و USDT را به مقدار مساوی به این استخرها عرضه کنند سود دریافت خواهند کرد.
  • 1.2 میلیون تون کوین با برداشت رایگان در سراسر صرافی‌های متمرکزی که شرکای شبکه تون هستند. افرادی که USDT یا هر دارایی مبتنی بر TON را خریده باشند می‌توانند آن را به صورت رایگان در قالب توکن TON برداشت کنند.

لازم به ذکر است، تمام این مشوق‌ها فقط برای مدت محدودی در دسترس هستند.

قیمت تون کوین در پاسخ به انتشار این خبر ابتدا افزایش یافت، سپس پس از انتشار اخبار تا 15٪ ریزش کرد. توکن TON در 24 ساعت گذشته حدود 12٪ ریزش داشته اما در سال جاری سه برابر شده است و ارزش بازار آن تقریبا 21 میلیارد دلار است.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *