درآمد پرداخت 39 میلیارد کاهش یافت

درآمد پرداخت 39 میلیارد کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت به پرداخت ملت در آبان ماه درآمد 170 میلیارد تومانی شناسایی کرده است. همچنین پرداخت برای دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 درآمد 1315 میلیارد تومانی ساخته است.   درآمد آبان ماه به پرداخت ملت نسبت به مهر ماه کاهش یافته است. به پرداخت ملت […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت به پرداخت ملت در آبان ماه درآمد 170 میلیارد تومانی شناسایی کرده است. همچنین پرداخت برای دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 درآمد 1315 میلیارد تومانی ساخته است.

 

درآمد آبان ماه به پرداخت ملت نسبت به مهر ماه کاهش یافته است. به پرداخت ملت در مهر ماه درآمد 209 میلیارد تومانی ساخته است که در آبان ماه به 170 میلیارد تومان رسیده است. بنابراین درآمد پرداخت 39 میلیارد تومان کاهش یافته است. این در حالی است که به پرداخت در مهرماه با درآمد 209 میلیاردی بالاترین میزان درآمد ماهانه را رقم زده است. می‌توان قطع شدن اینترنت در آبان ماه و همچنین کند شدن فعالیت در هفته‌های آخر آبان بر کاهش درآمد پرداخت تاثیر داشته است.

اما به پرداخت به طور میانگین در دوره 7 ماهه درآمد 163 میلیاردی ساخته است که در آبان ماه با ساخت درآمد 170 میلیارد تومانی بالاتر از میانگین 7 ماهه درآمد ساخته است.

1

بررسی جزییات افزایش درآمد 8 ماهه به پرداخت ملت

درآمد تجمیعی به پرداخت ملت در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. به پرداخت در دوره 8 ماهه اول 97 درآمد هزار میلیارد تومانی ساخته است که در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 به 1315 میلیارد تومان رسیده است، به این ترتیب درآمد تجمیعی به پرداخت رشد 273 میلیارد تومانی داشته است.

بررسی جزییات افزایش درآمد به پرداخت ملت حاکی از آن است که بالاترین میزان  افزایش درآمد مربوط به خدمات شارژ و کارمزد تراکنش است. در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 به پرداخت ملت درآمد 762 میلیاردی شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 24 درصدی (معادل افزایش 145 میلیارد تومانی) داشته است و بعد از آن به پرداخت ملت درآمد 449 میلیاردی از محل کارمزد تراکنش‌ها شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 33 درصدی (معادل افزایش 112 میلیاردی) داشته است.

2

پوشش 65 درصدی درآمد برآوری طی 8 ماه

به پرداخت ملت برای سال مالی 98 درآمد 2 هزار میلیارد تومانی را پیش بینی کرده است که با ساخت درآمد 1315 میلیاردی طی 8 ماه توانسته است 65% از درآمد برآوردی را پوشش دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها