درآمد «شیران» ۱۱۴ درصد افزایش یافت

درآمد «شیران» ۱۱۴ درصد افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره ۷ ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸، معادل ۱۵ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۱۴ درصدی را نشان می‌دهد. […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره ۷ ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸، معادل ۱۵ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

 شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با سرمایه ۴ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل ۲ هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره “الکیل بنزن خطی (داخلی)” با تولید ۹ هزار و ۲۰۳ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، “الکیل بنزن خطی (صادراتی)” با فروش ۷ هزار و ۳۵۹ تن در صدر فروش های شهریور ماه “شیران” قرار گرفت.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه سال جاری، معادل ۱۵ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۱۱۴ درصدی برخوردار بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها