خودروهای وارداتی به سامانه یکپارچه رسیدند/ کدام خودرو ارزش خرید دارد؟

خودروهای وارداتی به سامانه یکپارچه رسیدند/ کدام خودرو ارزش خرید دارد؟

کدام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه درج شدند؟

بعد از مدت‌ها انتظار، با بروزرسانی جدید سامانه یکپارچه، خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه درج شدند. بعضی از این خودروها که از برندهای مطرح دنیا مانند تویوتا، هیوندای، چانگان و هونگچی هستند، برای اولین بار است که وارد بازار ایران می‌شوند.

در جدول زیر می‌توانید برند خودروهای وارداتی، شرکت واردکننده و قیمت آن‎‌ها را مشاهده نمایید.

قیمت ثبت نامی 9 خودروی وارداتی منتشر شد


گفتنی است که ثبت‌نام کنندگان سامانه یکپارچه می‌توانند تا ساعت 12 روز جمعه 5 آبان ماه نسبت به ثبت‌نام هر کدام از خودروها اقدام کنند. متقاضیان در این طرح می‌توانند 3 اولویت نخست خود را مشخص کرده و پس از تخصیص یافتن، باید نصف مبلغ علی‌الحساب را به شرکت واردکننده بپردازند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازار خودرو، بر روی لینک کلیک کنید:

کدام خودرو ارزش خرید را دارد؟

با توجه به قیمت‌های بالای خودرو خارجی در ایران و عدم واردات این خودروها در سال‎‌های گذشته، ورود این تعداد خودرو می‌تواند وضعیت بازار را بهبود دهد. خودروهای وارداتی که از برندهای هیوندای هستند می‌توانند موجب کاهش قیمت شدید خودروهای موجود از این برند در بازار شوند به خصوص خودرویی مانند هیوندای توسان که تقاضای زیادی در بازار ایران دارد.
از طرفی برخی خودروهای دیگر مانند هونگچی، اولین حضور خود در بازار ایران را تجربه می‌کنند اما با توجه به استقبال زیاد از این برند در دنیا، این خودرو احتمالا رقیب جدی محصولاتی مانند فیدیلیتی و دیگنیتی خواهد شد.

باید توجه کرد که قیمت نهایی خودروها هنوز مشخص نیست اما می توان انتظار داشت تقاضا برای خودروهای هیوندای بیشتر از سایر خودروسازها باشد. دلیل این امر را می‌توان تجربه خوب مردم در استفاده از محصولات این خودروساز دانست.

برچسب‌ها