خط و نشان فرماندار این شهر برای زاکانی/ نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند

خط و نشان فرماندار این شهر برای زاکانی/ نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند
خلاصه اخبار

اقتصادنیوز: فرماندار بهارستان از مخالفت با احداث آرامستان در نسیم شهر خبر داد و گفت: شهرداری تهران نمی تواند برای بهارستان تعیین تکلیف کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عبداله نوحی اظهار کرد: بهارستان یک شهرستان متراکم است و در حالی که پنج درصد جمعیت استان تهران را در خود جای داده، اما نیم درصد مساحت استان را دارد و به همین دلیل عنوان متراکم‌ترین و پرجمعیت‌ترین نقطه کشور را به خود اختصاص داده و شهر تهران نمی‌تواند مسائل و مشکلات این منطقه خاص را نادیده بگیرد و مسائل پایتخت را به اینجا سرازیر کند.

وی از مخالفت محیط زیست و امور آب منطقه‌ای با احداث آرامستان در نسیم شهر خبر داد و افزود: محلی که برای ساخت آرامستان تهران پیش بینی کرده اند بین دو رودخانه سالور و سیاه آب است و در حریم بستر رودخانه قرار دارد که نمی‌شود در آن چیزی احداث کرد.

خبر مرتبط
شهرداری درباره آتش‌سوزی شادآباد به شورا گزارش می‌دهد+ فیلم
شهرداری درباره آتش‌سوزی شادآباد به شورا گزارش می‌دهد+ فیلم

اقتصادنیوز: مهدی چمران در حاشیه دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران از ارائه گزارش درباره آتش سوزی شادآباد خبر داد.

نوحی عنوان کرد: علاوه بر اینها، ما ملاحظات فرهنگی و اجتماعی داریم و اگر پهنه و زمینی هم در بهارستان باشد، برای نیازهای آتی شهرستان باید در نظر گرفته شود. بنابراین ما مخالفت مسئولان شهرستان را، هم در جلسه دو روز پیش و هم در مکاتبه با استاندار تهران اعلام کردیم و هر تصمیمی در این خصوص از سوی شهرداری و شورای تهران فاقد وجاهت قانونی است.

فرماندار بهارستان با تاکید بر اینکه آنچه واضح است مطالعه طرح احداث آرامستان تهران در نسیم شهر خیلی هم پشتوانه علمی ندارد، در پایان اضافه کرد: اگر شهرداری تهران دنبال ساخت آرامستان است برود سراغ بیابان‌های قم که خیلی هم بهتر است‌.

منبع: اقتصاد نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *