حتی اگر ریپل به کلی از بین برود، باز هم رمزارز XRP به کار خود ادامه خواهد داد

حتی اگر ریپل به کلی از بین برود، باز هم رمزارز XRP به کار خود ادامه خواهد داد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

ریپل بدون XRP

در تازه‌ترین قسمت از برنامه‌ی مستند آکسیون در شبکه‌ی ای‌بی‌او، آقای برد گارلینگهوس(Brad Garlinghouse) مدیرعامل شرکت ریپل توضیح داد که رمزارز XRP حتی با وجود از بین رفتن شرکت ریپل هم به کار خود ادامه داد. به گفته‌ی وی همین موضوع نشان دهنده‌ی آن است که XRP شدیداً برخلاف اوراق بهادار عمل می‌کند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت که «اگر شما مالکیت مقداری اوراق بهادار را در اختیار داشته باشد، این اوراق در واقع حق مالکیت بخشی از یک شرکت هستند. این درحالیست که حتی پس از فروپاشی شرکت ریپل هم رمزارزهای XRP به کار خود ادامه خواهند داد».

ریپل Ripple XRP کمیسیون SEC
ریپل

گارلینگهوس در ادامه افزود که ایالات متحده تنها کشور در جهان است که ادعا می‌کند این رمزارز نوعی اوراق بهادار محسوب می‌شود.

طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، شرکت ریپل اواسط ماه دسامبر با دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر فروش غیرقانونی رمزارز XRP‌ به عنوان اوراق بهادار روبرو شد و بخش قابل توجهی از بازار خود را از دست داد.

با این حال، طبق آنچه در آخرین حکم مربوط به این پرونده آمده است، دادگاه تعیین کننده‌ی وضعیت نظارتی XRP و تعریف آن به عنوان رمزارز یا اوراق بهادار خواهد بود.

برای کل صنعت گران تمام می‌شود

آقای گارلینگهوس(که در این پرونده به عنوان متهم ردیف اول در کنار مدیر سابق شرکت ریپل آقای کریس لارسن قرار می‌گیرد) چندی قبل اعلام کرده بود که اقدامات قضائی کمیسیون SEC بر کل صنعت رمزارز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

به گفته‌ی وی:

این پرونده تنها برای ریپل مشکل‌ساز نشده است؛ بلکه این موضوع برای کل صنعت رمزارز در داخل ایالات متحده گران تمام شده و باعث شده تا تمامی کسب و کارهای و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه به دنبال خروج از خاک آمریکا باشند. من فکر می‌کنم که این رویکرد تاثیر منفی چشم‌گیری بر روی وضعیت صنعت رمزارزها خواهد داشت. Brad Garlinghouse

نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیرعامل شرکت ریپل چیست؟ آیا رمزارزهای XRP می‌توانند بدون حضور شرکت ریپل هم به کار خود ادامه دهند؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران