جدیدترین تحولات دادگاه ریپل؛ ۲ وکیل SEC استعفاء دادند

جدیدترین تحولات دادگاه ریپل؛ ۲ وکیل SEC استعفاء دادند
خلاصه اخبار

فهرست عناویندر ادامه تحولات دادگاه ریپل، این شرکت از دادگاه خواسته تا مطالب کارشناسی ارائه شده به دادگاه از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را نادیده بگیرد. وکلای ریپل استدلال می‌کنند که SEC تعمداً کارشناسی که برای تعیین میزان جریمه، تحلیل پرونده و ارائه راهکار گمارشته شده بود را از پرونده عزل […]

در ادامه تحولات دادگاه ریپل، این شرکت از دادگاه خواسته تا مطالب کارشناسی ارائه شده به دادگاه از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را نادیده بگیرد. وکلای ریپل استدلال می‌کنند که SEC تعمداً کارشناسی که برای تعیین میزان جریمه، تحلیل پرونده و ارائه راهکار گمارشته شده بود را از پرونده عزل کرده است. با این حال، SEC می‌گوید که ریپل با عدم افشای هویت این کارشناس در زمان انجام فرایند آن، مرتکب نقض قانون شده و حالا ریپل طی چند روز آینده باید مخالفت خود با استدلال قانونی SEC را به دادگاه ارائه کند.

در همین حال، دو وکیل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به دلیل محکومیت قبلی در خصوص سوءاستفاده از روند قضایی از این پرونده استعفا دادند. گفتنی است که ریپل در دادگاه دیروز مخالفت خود با درخواست جریمه 2 میلیارد دلار مطرح شده توسط SEC را نیز به دادگاه اعلام کرده است.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *