توقف”خودرو” و ۱۲ نماد در روز عدم تمدید محدودیت، رفع گره از ۲ سهم و ۵ ابطالی

توقف”خودرو” و ۱۲ نماد در روز عدم تمدید محدودیت، رفع گره از ۲ سهم و ۵ ابطالی
خلاصه اخبار

در روز عدم تمدید محدودیت دامنه نوسان، نماد ایران خودرو و ۱۲ شرکت بسته و دو سهم منفی مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطالی ها هم به کمترین حد ممکن رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات اولین روز کاری اردیبهشت که با عدم تمدید محدویت یک درصدی دامنه نوسان سهام همراه شده ، نماد شرکت های تامین سرمایه امید، بانک تجارت، البرز دارو، تامین سرمایه کاردان و لیزینگ رایان‌ سایپا به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت 10 بازگشایی می شوند.

شرکت های ایران‌ خودرو، چادرملو و پشم‌ شیشه‌ ایران‌ برای یک روز و بانک سامان، گروه‌ صنعتی‌ سدید، کاشی صدف سرام استقلال آباده و شیشه سازی مینا و بیمه زندگی باران برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

سهام دو شرکت فرابورسی لوازم‌ خانگی‌ پارس‌ و گسترش صنایع انرژی آذرآب که در روزهای قبل دارای صف فروش بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل ایرکا پارت صنعت و داروسازی عبیدی به دلیل وجود ظن استفاده از اطلاعات نهانی، تاپیکو به دلیل عدم رعایت انصاف و نمادهای فرابورسی ” بخاور و چنوپاطبق ماده 19 و 147 مکرر دستورالعمل شد.

مرجع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *