تراز درآمدی بانک پاسارگاد ۹۱ درصد افزایش یافت

تراز درآمدی بانک پاسارگاد ۹۱ درصد افزایش یافت
خلاصه اخبار

تراز درآمدی بانک پاسارگاد با رشد ۹۱ درصدی نسبت به اردیبهشت ماه به ۲۸۳ میلیارد تومان رسید.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بااقتصاد، بانک پاسارگاد طی فعالیت سه ماهه فصل بهار ۴۵۵ هزار و ۹۳۶ میلیارد تومان سپرده جذب کرده و مبلغ ۳۵ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اعطا کرده است. همچنین بانک طی این دوره سه ماهه مبلغ دو هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان سود سپرده‌های دریافتی را پرداخت کرده و مبلغ سه هزار و ۲۹۶ میلیارد تومان درآمد حاصل از اعطای تسهیلات محقق نموده است.

افزایش درصد تسهیلات پرداختی به سپرده‌های دریافتی در وپاسار

بررسی جذب سپرده‌های دریافتی طی دوره نشان می‌دهد به دلیل تعطیلات گسترده در فروردین ماه کمترین میزان سپرده در این ماه جذب شده است. سپرده جذب شده در فروردین ماه ۹۷ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان بوده که در اردیبهشت ماه به بالاترین حد سه اخیر رسیده و در سطح ۱۸۹ هزار و ۳۴ میلیارد تومان قرار گرفته است و در خرداد ماه با کمی کاهش به ۱۶۹ هزار و ۴۸۱ میلیارد تومان رسیده است.

تسهیلات اعطایی طی دوره با حفظ روند صعودی از ماه ابتدایی سال، از ۶ هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان با رشد ۱۶۶ درصدی به ۱۸ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان رسیده است. درصد پرداخت تسهیلات اعطایی به سپرده‌های دریافتی از پنج درصد در اردیبهشت ماه به ۱۱ درصد در خرداد ماه رسیده است که نشان از افزایش تهسلات اعطایی به سپرده‌های دریافتی بانک دارد.

تراز درآمدی بانک پاسارگاد ۹۱ درصد افزایش یافت

تراز درآمدی همواره مثبت وپاسار

بانک پسارگاد طی سه ماهه فصل بهار در مجموع دو هزار و ۶۸۸ میلیارد تومانی به سپرده‌ها سود اعطا کرده است که میزان سود پرداختی طی دوره یک ماهه در یک حالت باثباتی قرار دارد و به طور میانگین در هر ماه ۸۹۶ میلیارد تومان سود پرداخت کرده است. همچنین بانک پاسارگاد طی گزارشات یک ماهه خود در فصل بهار، از مجموع درامد سه هزار و ۲۹۶ میلیارد تومانی حاصل از تسهیلات خبر داد که نشان می‌دهد به طور میانگین بانک پاسارگاد درآمد هزار و ۹۹ میلیارد تومانی حاصل از اعطای تسهیلات را محقق ساخته است. بنابراین با توجه به سود پرداختی و درامد حاصل شده، تراز درآمد بانک پاسارگاد طی فصل بهار مثبت می‌باشد.

تراز درآمدی بانک پاسارگاد از ۱۷۸ میلیارد تومان در فروردین ماه به ۱۴۸ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه رسید و در نهایت در خرداد ماه با رشد ۵۸ درصدی نسبت به فروردین ماه و رشد ۹۱ درصدی نسبت به خرداد ماه به ۲۸۳ میلیارد تومان رسید.

تراز درآمدی بانک پاسارگاد ۹۱ درصد افزایش یافت
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.