تداوم تراز درامدی مثبت وتجارت/تراز درامدی وتجارت به 359 میلیارد تومان رسید

تداوم تراز درامدی مثبت وتجارت/تراز درامدی وتجارت به 359 میلیارد تومان رسید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، بانک تجارت در مرداد ماه مبلغ 291 هزار و 862 میلیارد تومان سپرده جذب کرده است و مبلغ 89 هزار و 253 میلیارد تومان تسهیلات اعطا نموده است. بنابراین 31 درصد از سپرده‌ها را تخصیص داده است. بانک تجارت در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، بانک تجارت در مرداد ماه مبلغ 291 هزار و 862 میلیارد تومان سپرده جذب کرده است و مبلغ 89 هزار و 253 میلیارد تومان تسهیلات اعطا نموده است. بنابراین 31 درصد از سپرده‌ها را تخصیص داده است.

بانک تجارت در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 مبلغ 1 میلیون و 293 هزار و 953 میلیارد تومان سپرده جذب نموده است و مبلغ 130 هزار و 653 میلیارد تومان تسهیلات اعطا نموده است. بنابراین باتک تجارت در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 در مجموع 10 از سپرده‌ها را تخصیص داده است.

تعداد تسهیلات وتجارت افزایش یافت

بررسی نسبت تسهیلات اعطایی به سپرده‌ بانک تجارت حاکی از آن است که این نسبت در فروردین 3 درصد است و در بالاترین حالت قبل مرداد ماه به 7 درصد در خرداد ماه رسیده است. اما در مرداد ماه این نسبت به 31 درصد رسیده است. که به دلیل رشد قابل توجه مبلغ تسهیلات اعطایی است. مبلغ تسهیلات اعطایی بانک تجارت از 11 هزار و 169 میلیارد تومان در تیر ماه به 89 هزار و 253 میلیارد تومان در مرداد ماه رسیده است.

بنابراین افزایش تسهیلات اعطایی وتجارت در مرداد ماه می‌تواند به رشد درآمدی بانک در دوره‌های آتی کمک کند.

درامد وتجارت رشد کرد / تراز درآمدی مثبت وتجارت تداوم پیدا کرد

بانک تجارت در مرداد ماه مبلغ یک هزار و 769 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب نموده است و در همین دوره به سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت مبلغ یک هزار و 410 میلیارد تومان سود اعطا نموده است.

همچنین درامد تجمیعی بانک تجارت در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 مبلغ 5 هزار و 941 میلیارد تومان و سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت مبلغ 6 هزار و 632 میلیارد تومان است. بررسی تراز درآمدی 5 ماهه شرکت نشان می‌دهدف تراز درآمدی بانک منفی 691 میلیارد تومان است.

اما بررسی تراز درآمدی ماهانه بانک حاکی از ان است که تزار درامدی بانک از ابتدای سال که منفی 702 میلیارد تومان بوده است با رشد قابل توجه به 141 میلیارد تومان در تیر ماه و به 359 میلیارد تومان در مرداد ماه رسیده است. بنابراین تراز درآمدی بانک رشد قابل توجهی داشته است. مثبت شدن تراز درآمدی بانک نوید صورت مالی شش ماهه خوش بینانه‌ای را می‌دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها