تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو؛ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو؛ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

علیرغم رشد چشمگیر قیمت آوالانچ و شیبا در سال ۲۰۲۴، این دو ارز دیجیتال در روزهای اخیر با فشار فروش گسترده فروشندگان مواجه شده‌اند. همزمان، کاردانو با مقاومت ۰.۵۱ دلاری مواجه است و افزایش بیشتر آن در گرو شکستن این مقاومت است. در این مطلب، تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو را بررسی …

علیرغم رشد چشمگیر قیمت آوالانچ و شیبا در سال 2024، این دو ارز دیجیتال در روزهای اخیر با فشار فروش گسترده فروشندگان مواجه شده‌اند. همزمان، کاردانو با مقاومت 0.51 دلاری مواجه است و افزایش بیشتر آن در گرو شکستن این مقاومت است.

در این مطلب، تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو را بررسی می‌کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تحلیل تکنیکال کاردانو

روند صعودی کاردانو سه روز پیش در حوالی میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.51 دلار) خود متوقف شد. این نشان می‌دهد فعلا فروشندگان دست بردار نیستند و در زمان افزایش قیمت، دارایی خود را به فروش می‌رسانند.

نمودار کاردانو تایم فریم 1 روزه - منبع: TradingView
نمودار کاردانو تایم فریم 1 روزه – منبع: TradingView

تداوم فشار فروش خرس‌ها می‌تواند قیمت کاردانو را به 0.46 دلار برساند که حمایت مهمی است. اگر این حمایت از دست برود، قیمت کاردانو می‌تواند تا حمایت 0.40 دلاری سقوط کند. انتظار داریم خریداران با تمام قدرت خود از این حمایت دفاع کنند چراکه اگر قیمت به زیر این سطح سقوط کند، احتمالا شاهد اصلاح شدیدتر تا 0.35 دلار خواهیم بود.

در سمت دیگر، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه فراتر برود و کندلی بالاتر از آن بسته شود، می‌توان گفت زمان تغییر روند در کوتاه‌مدت آغاز شده است. این اتفاق می‌تواند قیمت کاردانو را به 0.57 دلار برساند.

تحلیل تکنیکال آوالانچ

قیمت آوالانچ در حال حاضر با محدوده مقاومتبی بین میانگین متحرک نمایی 20 روزه (40 دلار) و سطح شکست 42 دلاری روبه‌روست.

نمودار آوالانچ تایم فریم 1 روزه - منبع: TradingView
نمودار آوالانچ تایم فریم 1 روزه – منبع: TradingView

سقوط شدید قیمت از سطوح فعلی نشان‌دهنده کنترل خرس‌ها بر بازار خواهد بود. این اتفاق می‌تواند آوالانچ را تا محدوده حمایتی 32 تا 27 دلاری کاهش دهد. انتظار می‌رود خریداران با تمام توان خود از این محدوده دفاع کنند چراکه اگر قیمت بیشتر سقوط کند، ممکن است تا 20 دلار اصلاح شود.

در سمت مقابل، عبور قیمت آوالانچ از 42 دلار می‌تواند به منزله تغییر روند تلقی شود. این اتفاق می‌تواند قیمت را تا 50 دلار افزایش دهد. انتظار داریم در این سطح با تقابل گسترده خریداران و فروشندگان همراه شویم.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو

قیمت شیبا در تاریخ 21 آپریل (2 اردیبهشت) از خط روند نزولی رسم شده در نمودار فراتر رفت، با این حال، این روند صعودی در حوالی میانگین متحرک ساده 50 روزه (0.000028 دلار) متوقف شد.

نمودار شیبا اینو تایم فریم 1 روزه - منبع: TradingView
نمودار شیبا اینو تایم فریم 1 روزه – منبع: TradingView

اگر شیبا از این میانگین متحرک عبور کند، می‌توان گفت فاز اصلاحی احتمالا به پایان خود رسیده است. در این سناریو قیمت شیبا می‌تواند تا 0.000033 دلار افزایش یابد و سپس به مقاومت 0.000039 دلاری حمله کند.

در سمت مقابل، در صورت کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، می‌توان گفت شکسته شدن خط روند نزولی صرفا یک تله گاوی بوده است. در این سناریو قیمت شیبا می‌تواند تا 0.000020 دلار سقوط کند.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *