تحلیل تکنیکال عرضه اولیه وآوا (سرمايه گذاری آوا نوين)

تحلیل تکنیکال عرضه اولیه وآوا (سرمايه گذاری آوا نوين)
خلاصه اخبار

طی معاملات اولین روز هفته کاری بیش از 38 میلیون برگ سهم وآوا با قیمت پایانی 12065 ریال بین خریداران و فروشندگان داد و ستد شد.

شرکت سرمایه گذاری عمران سبحان در سال 1383 تاسیس شد و در سال 1397 نام شرکت به “سرمایه گذاری آوا نوین” تغییر یافت. از فعالیت های اصلی شرکت می توان به سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها یا سایر اوراق بهادار داری حق رای شرکت ها و همچنین سرمایه گذاری در مسکوکات، فلزات گران بها، گواهی سپرده بانکی و … اشاره کرد.

شرکت آوا نوین پیشنهاد افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد داد که پس از تایید گزارش توسط حسابرس و بازرس قانونی و همچنین کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار انجام خواهد شد.

طی معاملات اولین روز هفته کاری بیش از 38 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 12065 ریال بین خریداران و فروشندگان داد و ستد شد. و در طول معاملات بارها صف فروش سهم جمع آوری شد و در نهایت با صف فروش به کار خود پایان داد.

داده های نموداری این سهم زیاد نیست اما بررسی تکنیکالی سهم بر اساس داده های موجود نشان می دهد که قیمت سهم پس از عرضه در اول آبان ماه سال جاری تا به امروز بیش از 660 درصد رشد را تجربه کرده است که بسیاری از فعالان بازار سرمایه به حباب بودن قیمت این سهم اشاره می کردند. با این حال قیمت سهم از 216 تومان تا حوالی 1630 تومان رشد نمود و پس از آن با از دست رفتن حمایت کانال صعودی و خط میانگین 9 روزه وارد اصلاح از یه درجه بالاتر شده است که این اصلاح می تواند توام با اصلاح قیمتی و زمانی باشد. نمودار سهم به محدوده میانگین 26 روزه واکنش مثبتی از خود نشان داده است و در ادامه باید دید این خط بازهم می تواند نقش حمایتی سهم را داشته باشد یا حمایت این خط نیز از دست خواهد رفت. دیگر حمایت های پیش روی سهم را می توان 1080 تومان، 915 تومان و 750 تومان دانست.

تحلیل تکنیکال عرضه اولیه وآوا (سرمايه گذاری آوا نوين)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر در صورت عبور سهم از مقاومت خط میانگین 9 روزه، می تواند انتظار رشد قیمتی را تا حوالی سقف قبلی (1637 تومان) و 1951 تومان داشت.

جهت مشاهده تحلیل های بیشتر در بازارهای مالی مختلف می توانید به کانال تحلیل با سیگنال مراجعه نمایید.
برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
نظرات کاربران
  • امیدوارم این‌ سهم‌رشد کنه من که خوش بین هستم.و خیلی خیلی ممنونم‌بابت این اپلیکیشن واقعا کارآمد و عالی خدا خیرتون بده واقعا.خیلی شفاف و دقیق

  • سلام…پیشنهاد خرید میدید؟؟؟و اگر نه چه زمانی برای ورود خوبه؟؟

    • سلام دوست عزیز. تصمیم خرید یا فروش هر نمادی بستگی به استراتژی معاملاتی شما داره و به عهده خودتون هست. نمادهای عرضه اولیه اغلب به این دلیل که از ارزش واقعی کمتر قیمت گذاری میشن سود ده هستند.

  • این آپ خیلی عالی است دست تمام برنامه ریزان ؛طراحان و زحمت کشان را میبوسم موفق باشید انشاالله