تحلیل‌گران برنستین بر پیش بینی ۱۵۰٬۰۰۰ دلاری خود برای قیمت بیت کوین مجددا تاکید کردند

تحلیل‌گران برنستین بر پیش بینی ۱۵۰٬۰۰۰ دلاری خود برای قیمت بیت کوین مجددا تاکید کردند
خلاصه اخبار

با وجود اینکه قیمت بیت‌کوین در هفته‌های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما تحلیلگران برنستین معتقدند این ارز دیجیتال «تا پایان کار فاصله زیادی دارد». به گزارش میهن بلاکچین، آنها همچنان بر پیش‌بینی خود تاکید دارند که بیت‌کوین در این چرخه (تا پایان سال ۲۰۲۵) به ۱۵۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید. گاتام چوگانی (Gautam Chhugani) …

با وجود اینکه قیمت بیت‌کوین در هفته‌های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما تحلیلگران برنستین معتقدند این ارز دیجیتال «تا پایان کار فاصله زیادی دارد».

به گزارش میهن بلاکچین ، آنها همچنان بر پیش‌بینی خود تاکید دارند که بیت‌کوین در این چرخه (تا پایان سال 2025) به 150٬000 دلار خواهد رسید.

گاتام چوگانی (Gautam Chhugani) و مایکا ساپرا (Mahika Sapra) تحلیلگران برنستین بیان کردند:

ما درمورد تصمیم خود احساس اطمینان بیشتری هم پیدا کردیم؛ چرا که حتی معیارها چرخه سالمی را نشان می‌دهند که هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و ریسک به ریوارد آن همچنان جذاب است.

تحلیلگران نظر خود را در رابطه با اصلاح اخیر تا کف محلی تقریبا 56٬800 دلار به اشتراک گذاشتند و آن را «پاکسازی اهرم‌های اضافی قراردادهای فیوچرز در صرافی‌های متمرکز» خواندند.

آنها همچنین خاطرنشان کردند با بازگشت جریان ورود سرمایه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در ایالات متحده پس از هشت روز خروج متوالی، دوباره مسیر ورود سرمایه به این صندوق‌ها معکوس شده است. حتی صندوق سرمایه‌گذاری اسپات GBTC پس از 78 روز جریان خروجی، در روز جمعه 63 میلیون دلار ورودی خالص به ثبت رساند. آنها بیان کردند:

این مقدار با توجه به اینکه GBTC منبع فروش قابل توجه و مستمری بوده که 9 صندوق سرمایه‌گذاری دیگر مجبور به جذب آن سرمایه‌ها شده‌اند، قابل توجه است.

تحلیلگران برنستین همچنین جریان ورود قوی به ETFها در سه ماه گذشته، انگیزه جدید برای خزانه‌های شرکت‌ها برای خرید بیت‌کوین، ثبات نرخ هش پس از هاوینگ، سلامت کارمزد تراکنش‌ها پس از هاوینگ و کاهش قیمت تجهیزات استخراج بیت‌کوین را به‌عنوان نشانه‌های سلامت برای بیت‌کوین و کل بازار ذکر کردند.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *