تحقق سود ۴.۶۷۳ریالی “سبهان” برای سهامداران

تحقق سود ۴.۶۷۳ریالی “سبهان” برای سهامداران
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان بهبهان در گزارش ۶ماهه خود اعلام کرد که به ازای هرسهم ۴هزار و ۶۷۳ریال سود محقق ساخته است.   شرکت سیمان بهبهان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به ازای هرسهم ۴هزار و ۶۷۳ریال سود محقق کرده است. […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان بهبهان در گزارش ۶ماهه خود اعلام کرد که به ازای هرسهم ۴هزار و ۶۷۳ریال سود محقق ساخته است. 

 شرکت سیمان بهبهان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به ازای هرسهم ۴هزار و ۶۷۳ریال سود محقق کرده است.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را ۱۹۱میلیارد و ۸۲۵میلوین ریال، سود خالص را ۲۵۶میلیارد و ۹۹۵میلیون ریال و سود انباشته را ۴۷۵میلیارد و ۹۴۴میلیون ریال اعلام کرده است.

سبهان” در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود ، حفظ و توسعه بازار فروش داخل و افزایش بازار های صادراتی در کشورهای حاشیه جنوب و کاهش بهای تمام شده را ذکر کرده است.

علاوه بر این سیاست های تامین مالی و سیاست های اعتباری شرکت براساس فعالیت های عملیاتی شرکت دریافت تسهیلات بانکی و بخشی از آن ناشی از درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری است. این شرکت راه اندازی پروژه بهینه سازی مصرف انرژی را از سایر برنامه های با اهمیت خود اعلام کرده است و همچنین در جهت کاهش بهای تمام شده و افزایش مقدار و قیمت فروش تلاش می کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها