تایلند به زودی دسترسی به پلتفرم‌های کرپیتویی را برای معامله‌گرانش محدود می‌کند

تایلند به زودی دسترسی به پلتفرم‌های کرپیتویی را برای معامله‌گرانش محدود می‌کند

مقامات تایلند در بیانیه‌ای اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند دسترسی به صرافی‌های ارزهای دیجیتال غیر قانونی را مسدود کند و با قدرت بیشتری با جرایم آنلاین مبارزه کرده و قوانین و مقررات خود را اجرا کنند.

این تصمیم در پی جلسه کمیته پیشگیری و سرکوب جرایم فناوری تایلند اتخاذ شد که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC) دستور داد تا اطلاعات مربوط به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های دیجیتال غیرمجاز را به وزارت اقتصاد ارائه دهد و دسترسی به این پلتفرم‌ها را مسدود کند.

آژانس مذکور خاطرنشان کرد که به کاربران فرصت لازم برای مدیریت حساب‌هایشان را می‌دهد و پس از آن، این پلتفرم‌ها را مسدود می‌کند. در اطلاعیه SEC آمده است:

  • بنابراین، SEC از کاربران پلتفرم‌های مورد نظر درخواست می‌کند تا به سرعت دارایی‌های خود را از آن‌ها خارج کنند.

SEC تایلند علاوه بر این خاطرنشان کرد که کشورهایی مانند هند و فیلیپین هم چنین سیاست‌هایی را اتخاذ کرده و پلتفرم‌های غیرمجاز را مسدود کرده‌اند. تایلند همیشه تلاش کرده است از ارتقای اکوسیستم ارزهای دیجیتال حمایت کند اما همواره با ریسک‌ها و کلاهبرداران آن هم مبارزه کرده است.

به عبارت دقیق‌تر سرمایه‌گذاران نهادی و بزرگ در تایلند می‌توانند در صندوق‌های قابل‌معامله در بورس ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این سرمایه‌گذاران خرد می‌توانند به صورت نامحدود در توکن‌های دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند که ذخایر و پشتوانه بسیار محکمی دارند.

این نوع سیاست‌ها به تایلند اجازه می‌دهد تا از یکپارچگی اکوسیستم مالی خود مطمئن شود و در عین حال با پیچیدگی و ریسک‌های موجود در صنعت و بازار ارزهای دیجیتال که به سرعت در حال تحول است، مقایسه کند.

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Bitcoinsistemi

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *