بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۱۳مرداد) / محصولات شیمیایی با اقبال ۱۷۰میلیاردی مواجه شدند

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۱۳مرداد) / محصولات شیمیایی با اقبال ۱۷۰میلیاردی مواجه شدند

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 40میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و 690میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 77درصد یعنی پنج هزار و 960میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورسو فرابورسدر سه گروه «محصولات شیمیایی»، «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» و «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فرآورده‌های نفتی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «تاپیکو»، «وغدیر» و «فارس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شگویا»، «وتجارت» و «ونوین» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین حدود 55میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی پتروشیمی تندگویان با برتری حدود 20میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 76نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 116نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 550میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 490میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی13.05.1400 (1)

بیشترین تغییر مالکیت صنایع 13.05.1400

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.