بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۶اردیبهشت) / خودرویی ها در صدر توجه افراد حقیقی قرار گرفتند

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۶اردیبهشت) / خودرویی ها در صدر توجه افراد حقیقی قرار گرفتند

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 220میلیارد تومان وارد بازار سهامکردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و 110میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 23درصد یعنی 700میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هفت درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورسدر سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «مواد و محصولات دارویی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «محصولات کامپیوتری الکترونیکی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «برکت»، «وپاسار» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «خودرو»، «خساپا» و «وپارس» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری گروه دارویی برکت حدود 25میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی ایران خودرو با برتری حدود 30میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 30نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 83نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 180میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 360میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی26.02.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع26.02.1400

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.