بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش افتتاح شد
خلاصه اخبار

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش صبح امروز، 19 اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت افتتاح شد.

بنا بر اعلام، در این دوره از نمایشگاه 1500 شرکت ایرانی و 250 شرکت خارجی از 12 کشور روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور دارند.

همچنین بیش از 80 شرکت دانش‌بنیان، 23 دانشگاه و ظرفیت حضور 64 شرکت استارت‌آپی در محل سالن‌های 10 و 11 نمایشگاه بین المللی ایجاد شده است.
متراژ در نظر گرفته شده برای شرکت‌ها حدود 5000 مترمربع است و در فضایی به وسعت 70 هزار متر مربع، به عرضه دستاوردهای خود در صنعت نفت خواهند پرداخت.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مرجع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *