بیانیه مقاومت عراق درباره آخرین عملیات علیه مواضع اشغالگران

بیانیه مقاومت عراق درباره آخرین عملیات علیه مواضع اشغالگران
خلاصه اخبار

مقاومت اسلامی عراق صبح امروز-سه‌شنبه- بیانیه‌ای را درباره عملیات‌هایش در خاک اراضی اشغالی منتشر کرد و از هدف قرار دادن مقر نظامی جدید اشغالگران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه رویکردمان در ایستادگی در برابر اشغالگران و یاری به مردم غزه و در پاسخ به کشتارهای صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و افراد مسن مبارزان مقاومت اسلامی مقر نظامی «سبیر» وابسته به اشغالگران را با استفاده از پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت عراق مجددا بر ادامه درهم شکستن سنگرهای دشمن تاکید کرد.

مقاومت عراق روز دوشنبه نیز در پاسخ به کشتارهای اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و افراد مسن، از انجام سه عملیات علیه اهداف رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر داد.

مقاومت تاکید کرد که مبارزان آن پایگاه «یاردن» در جولان اشغالی و سکوی گازی «لویاتان» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را پیش‌تر از طریق هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دادند.

این گروه مقاومت همچنین مسؤولیت حمله پهپادی به پایگاه «یوهانتن» رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را برعهده گرفت.

طبق گزارش المیادین، مقاومت عراق ضمن تاکید بر ادامه رویکردش برای ایستادگی در برابر اشغالگران تاکید کرد که به «حمله به سنگرهای دشمن» ادامه خواهد داد.

رسانه‌های نظامی وابسته به مقاومت اسلامی عراق پیش از این روز دوشنبه صحنه‌هایی از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی اشغالگر در ام الرشرش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی توسط پهپاد را منتشر کردند.

مرجع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *