بورس دوشنبه را چگونه آغاز کرد؟ / سبزپوشی غول‌های بورس و ورود به کانال ۴۸۰هزار واحدی

بورس دوشنبه را چگونه آغاز کرد؟ / سبزپوشی غول‌های بورس و ورود به کانال ۴۸۰هزار واحدی

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز،

به گزارش تجارت‌نیوز، در اولین دقایق معاملات بازار سهام روز دوشنبه، شاخص کل بورس تهران در حالی رشدی 7هزار واحدی را تجربه کرد که در روز گذشته نیز بیش از 11هزار واحد صعود کرده بود. ورود شاخص کل به محدوده 480هزار واحدی که برای نخستین بار رخ می‌دهد به کمک سبزپوشی نمادهای بزرگ بورسی نظیر فولاد، فملی و فارس صورت گرفته که هر کدام به ترتیب 1040، 845و 750واحد تاثیر مثبت بر شاخص کل داشته‌اند. ارزش بالای معاملات فولاد در کنار رشد بالای 4درصدی قیمت این نماد باعث شده تا شاخص کل بورس به شدت تحت تاثیر این فولادساز بزرگ کشور قرار بگیرد.

در طرف متقاضیان دو عرضه اولیه ومهان و فروی هرکدام بالای 100میلیون صف خرید دارند اما کلر که به عنوان دومین عرضه اولیه بهمن ماه وارد بورس شد، صف خریدی 20 میلیونی تشکیل داده است. در گروه بانکی اگر چه بانک آینده صف خریدی 200میلیونی دارد اما فشار عرضه در بانک ایران زمین بسیار زیاد بوده و این نماد با صف فروشی 14میلیونی همراه است. همچنین معاملات اول وقت در گروه خودرویی نشان می‌دهد جو فروش در این گروه بر جو خرید غالب است و اکثر نمادهای این گروه در محدوده منفی معامله می‌شوند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.