برنامه عرضه ری را مشخص شد ؛ کراس اوور ملی در یک قدمی بازار

برنامه عرضه ری را مشخص شد ؛ کراس اوور ملی در یک قدمی بازار
خلاصه اخبار

یک منبع آگاه برنامه عرضه ری را را به خبرنگار آخرین خودرو گفت. این شرکت برنامه دارد به زودی عرضه کراس اوور خود را در سامانه داشته باشد.

یک منبع آگاه برنامه عرضه ری را را به خبرنگار آخرین خودرو گفت. این شرکت برنامه دارد به زودی عرضه کراس اوور خود را در سامانه داشته باشد.

بر اساس شنیده ها، ایران خودرو برنامه دارد که عرضه ری را را در سامانه یکپارچه انجام دهد. به گفته یک منبع آگاه، ایران خودرو نخستین عرضه ری را را در اواخر اردیبهشت و یا خرداد ماه در سامانه یکپارچه انجام خواهد داد. اولین عرضه ری را بصورت پیش فروش خواهد بود و موعد تحویل نخستین تولیدات احتمالا اواسط سال جاری باشد. توجه داشته باشید که ری را از نظر ابعاد و مشخصات فنی در رده خودروهایی نظیر ام وی ام X55 پرو ، چانگان CS55 پلاس و جی ای سی GS3 قرار می گیرد اما بر اساس اطلاعات غیر رسمی، کراس اوور ملی ایران خودرو با قیمتی کمتر از 1 میلیارد تومان به فروش خواهد رسید. البته از آنجا که اولین عرضه به صورت پیش فروش خواهد بود، همه چیز در مورد قیمت نهایی منوط به تصمیمات سازمان حمایت است.

مشخصات و آپشن های ری را

کراس اوور ری را مجهز پیشرانه 1.65 لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت 160 اسب بخار و گشتاور نهایی 240 نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.

گرمکن صندلی های جلو، 4 کیسه هوای ،، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و د حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور ، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود. البته قرار است در آینده نمونه های فول تری از این کراس اوور به بازار بیاید که امکاناتی نظیر صندلی برقی چهار حالته شاگرد، سردکن صندلی های جلو، تریم داخلی چرم، کیسه هوای پرده ای و… را خواهد داشت.


مرجع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *