بررسی گزارش سه ماهه پتروشیمی نوری

بررسی گزارش سه ماهه پتروشیمی نوری
خلاصه اخبار

پتروشیمی نوری گزارش سه ماهه خود را بر روی کدال منتشر کرد. گزارش سه ماهه پتروشیمی نوری نسبت به دوره مشابه نشان دهنده رشد درآمدها می باشد.

این شرکت در مدت سه ماهه بهار، 1840 ریال به ازای هر سهم پوشش سود داشته است. در حالی شرکت در دوره مشابه قبل 118 ریال سود ساخته بود که نشان از رشد 1400 درصدی سود سازی در سه ماهه بهار 98 می باشد. نکته مهم در مورد این سود نقش متعادل سود تسعیر ارز در عملکرد سه ماهه می باشد به نحوی که 429 ریال از 1840 ریال وابسته به تسعیر ارز می باشد.

قبلا تحلیل بنیادی پتروشیمی نوری خدمت خوانندگان ارائه گردید و پیش بینی شد امسال این شرکت بتواند با کمک تسعیر ارز رقمی حدود 10 هزار ریال سود بسازد. تحلیل گران مختلف بازه سود سازی این شرکت برای سال جاری را بین 8 تا 11 هزار ریال پیش بینی کرده اند. لذا با توجه به اینکه سود گزارش شده در بهار تا حد زیادی مبتنی بر عملیات شرکت بوده است، می توان انتظار داشت شرکت در فصول آینده نیز بتواند عملکرد خود را تکرار کند و با توجه به تحلیل، سود هزار تومانی با کمک تسعیر ارز دور از دسترس نخواهد بود.  

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها