بانک استاندارد چارترد: بیت کوین می‌تواند از پیروزی ترامپ سود ببرد

بانک استاندارد چارترد: بیت کوین می‌تواند از پیروزی ترامپ سود ببرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبانک سرمایه گذاری استاندارد چارترد روز سه شنبه در گزارشی تحقیقاتی اعلام کرد دونالد ترامپ می‌تواند یک موهبت برای ارزهای دیجیتال باشد. در این گزارش آمده است: «ما فکر می‌کنیم که دولت دوم ترامپ از طریق یک محیط نظارتی حمایت‌کننده‌تر به طور کلی مثبت خواهد بود». جف کندریک، تحلیلگر نوشت: «در سناریوی تسلط مالی […]

بانک سرمایه گذاری استاندارد چارترد روز سه شنبه در گزارشی تحقیقاتی اعلام کرد دونالد ترامپ می‌تواند یک موهبت برای ارزهای دیجیتال باشد. در این گزارش آمده است: «ما فکر می‌کنیم که دولت دوم ترامپ از طریق یک محیط نظارتی حمایت‌کننده‌تر به طور کلی مثبت خواهد بود». جف کندریک، تحلیلگر نوشت: «در سناریوی تسلط مالی ایالات متحده، ما فکر می‌کنیم که بیت کوین (BTC) پوشش خوبی در برابر دلارزدایی و کاهش اعتماد در بازار خزانه داری ایالات متحده ایجاد می‌کند.»
این گزارش افزود: «علاوه بر تقویت غیرفعال بیت کوین ناشی از دلارزدایی، ما انتظار داریم که دولت دوم ترامپ به طور فعال از بیت کوین (و دارایی‌های دیجیتال به طور گسترده‌تر) از طریق مقررات سخت‌گیرانه ضعیف‌تر و تایید ETFهای اسپات ایالات متحده حمایت کند. استاندارد چارترد هدف بیت کوین خود را برای پایان سال 150000 دلار و 200000 دلار برای پایان سال 2025 تکرار کرد.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *