بازگشایی عرضه اولیه ومهان با 10 درصد نوسان مثبت

بازگشایی عرضه اولیه ومهان با 10 درصد نوسان مثبت
خلاصه اخبار

تا لحظه نگارش این گزارش بیش از 3 میلیون برگ سهم ومهان داد و ستد شده و بیش از 106 میلیون تقاضا برای سهم در قیمت 9614 ریال در صف خرید قرار دارد.

طبق «ماده 12 مکرر 2» اصلاحیه دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

بازگشایی نماد معاملاتی پس از کنفرانس اطلاع رسانی بدین صورت است که سهم از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان طی یک مرحله پیش گشایش شروع می شود. پس از کشف قیمت، معاملات از طریق حراج پیوسته در زمان باقی مانده تا پایان روز معاملاتی در دامنه مجاز روزانه قیمت انجام می شود. به عبارت دیگر بر اساس قیمت تعیین شده در مرحله اول، دامنه نوسان سهم نسبت به این قیمت تعیین می گردد.

نماد ومهان به مانند دو عرضه اولیه قبلی نیز بعد از رشد بیش از 50 درصدی قیمت در هفته گذشته جهت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد.

با برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات مطرح شده در سامانه تدان و تایید ناظر، امروز معاملات این نماد از سر گرفته شد و با 10 درصد نوسان مثبت بازگشایی شد.

تا لحظه نگارش این گزارش بیش از 3 میلیون برگ سهم داد و ستد شده است و بیش از 106 میلیون تقاضا برای سهم در قیمت 9614 ریال در صف خرید قرار دارد.

میزان بازدهی ومهان تا به اینجا بیش از 68 درصد بوده که با توجه میزان 369 سهم تعلق گرفته در عرضه اولیه، میزان سود به 142 هزارتومان رسیده است.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • با سلام وخسته نباشی خدمت کارشناس محترم .من قبل از اینکه عضو کارگزاری مفید بشوم مقداری سرمایه با برادر م سهام خریدم الان عضو کارگزاری مفید شدم و میخواهم سهامم را به نام خودم انتقال بدهم ناگفته نماند که برادرم نیز عضو کارگزاری مفید هست برای انتقال به نام و گوشی خودم چه اقداماتی لازم هست لطفا راهنمایی بفرمائید باتشکر

    • سلام دوست عزیز. وقتتون بخیر. اینجور موارد رو بهتره از خود کارگزاری جویا بشید. احتمالا امکانش فراهم باشه.

  • با سلام وخدا قوت خدمت همه عزیزان برای فعال کردن نوتیفکشن در منوی سهام چه اقداماتی باید انجام داد لطفا راهنمایی نمایید با تشکر

    • سلام و عرض ادب. کافیه در اپ سیگنال در قسمت بازار سهام به سربرگ عرضه اولیه برید و در اونجا “از عرضه اولیه با خبرم کن” رو فعال کنید.

  • سلام سه بار به روز رسانی کردم ولب اون سهام نوتیفیکشن را پیدا نکردم

    • سلام و درود. در قسمت بازارها (لوگو سیگنال) روی بازار سهام کلیک کنید سپس به سربرگ عرضه اولیه برید در اونجا گزینه ” از عرضه اولیه ها با خبرم کن ” رو فعال کنید.

  • با سلام نوتیفیکیشن روشن نمی مونه اعلام میکنه (مشکل ایجاد شد) خیلی سعی کردم روشن نشد نشد نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • سلام دوست عزیز. این قسمت در حال حاضر مشکل داره و همکاران ما در پی رفع این مشکل هستند. امیدواریم به زودی مشکل حل بشه. با ما همراه باشید.

  • سلام
    تحلیل جدید از دیران را میخواستم.
    ممنون از برنامه خوبتون

    • سلام و عرض ادب. تحلیل نماد درخواستیتون منتقل شد. میتونید تحلیل های بیشتر رو در کانال سیگنال به آدرس Signal_tahlil مشاهده کنید.

  • باعرض سلام چرا برای بنده پیام عرضه اولیه نمیاد

    • سلام و وقت بخیر. اپلیکیشن رو به آخرین نسخه بروزرسانی کنید، سپس نوتیفیکیشن رو یکبار خاموش و دوباره روشن کنید با اینکار احتمالا مشکلتون برطرف بشه اگه مشکل برطرف نشد حتما به ما اطلاع بدید. سپاس از همراهی شما.

    • سلام. منظور از بازگشایی اینه که این نماد به علت اینکه بازدهی زیادی داشت متوقف شده بود و دوباره با 10 درصد مثبت بازگشایی شد. شما الان هم میتونید سفارش خرید بزارید اما ممکنه بهتون سهم نرسه.