ایران خودرو رانا پلاس جدید را معرفی کرد

ایران خودرو رانا پلاس جدید را معرفی کرد
خلاصه اخبار

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی تیپ جدید رانا پلاس را به بازار معرفی کرده است. این خودرو رانا پلاس ارتقا یافته نام دارد و به امکانات رفاهی جدیدی مجهز شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی تیپ جدید رانا پلاس را به بازار معرفی کرده است. این خودرو رانا پلاس ارتقا یافته نام دارد و به امکانات رفاهی جدیدی مجهز شده است.

به گزارش آخرین خودرو ، از اواخر سال گذشته ایران خودرو به دلیل اجباری شدن استانداردهای 85 گانه ویژگی هایی مانند سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر فشار باد تایرها و… را به صورت استاندارد به رانا پلاس اضافه کرد. تیپ 61018 رانا پلاس نسخه ای از این محصول است که اواخر سال گذشته به بازار آمد و ویژگی های استاندارد اجباری را دارا بود. حال ایران خودرو کد کلاس 61019 را سبد محصولات خود اضافه کرد. این نسخه به تریم داخلی چرم و پارچه مجهز بوده و از سویی قابلیت آینه الکتروکرومیک به این سدان اقتصادی اضافه شده است.

ویدیوی معرفی رانا پلاس با سامانه کنترل پایداری الکتریکی

رانا پلاس ارتقا یافته و جدید به پیشرانه TU5 مجهز بوده و توان 105 اسب بخار را با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده رانا پلاس ارتقا یافته از نوع 5 سرعته دستی است. به طور کلی می توان گفت که از نظر فنی رانا پلاس ارتقا یافته تفاوتی با رانا پلاس TU5 ندارد.

این خودرو در بحث ظاهری هم تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و همان سبک همیشگی را دنبال می کند. رینگ های رانا پلاس ارتقا یافته از نوع فولادی است و قالپاق بر روی آن نصب می شود. از جمله مشخصات رانا پلاس ارتقا یافته می توان به اضافه شدن سامانه کنترل پایداری الکتریکی ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI و سامانه پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

رانا پلاس ارتقا یافته که با کد 61019 به بازار می آید به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، فرمان هیدرولیک، تریم داخلی چرم و پارچه، آینه الکتروکرومیک، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه دستی، شیشه ها و آینه های برقی، صندلی های عقب تاشو، سنسور پارک عقب و… مجهز است.


مرجع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *