اولین برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی‌ها: گامی نو در دنیای حمل و نقل

اولین برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی‌ها: گامی نو در دنیای حمل و نقل
خلاصه اخبار

با روز رسانی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، شاهد گامی نو در عرصه ی حمل و نقل کشورمان هستیم. فروش اولین خودرو برقی کرمان موتور …

با روز رسانی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، شاهد گامی نو در عرصه ی حمل و نقل کشورمان هستیم. فروش اولین خودرو برقی کرمان موتور در این سامانه آغاز شده است. این اتفاق، نویدبخش تحولات مثبت در صنعت خودروسازی و گامی بلند در جهت حفظ محیط زیست خواهد بود.

این خودرو که نمونه ی برقی KMC J7 است، با نام EJ7 در سامانه به فروش می رسد. پیش از این، تعدادی از این خودرو به ناوگان تاکسیرانی تحویل داده شده بود و حال فرصتی برای عموم مردم فراهم شده است تا از این خودروی مدرن و دوستدار محیط زیست بهره مند شوند.

فرصتی ویژه برای متقاضیان

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، عرضه ی EJ7 مختص به مشتریانی است که در اسفند 1401 با بلوکه کردن حساب، اولویت دریافت را کسب کرده اند. در حال حاضر، فروش این خودرو برای عموم آزاد نیست.

قیمت و هزینه ها

قیمت فروش قطعی EJ7 در مبادی ورودی 1,098,650,000 تومان در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که به این مبلغ، هزینه هایی نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و نقل و … نیز اضافه خواهد شد.

مشخصات فنی

EJ7 اولین سدان برقی و وارداتی کرمان موتور است که از یک پیشرانه تمام برقی بر محور جلو بهره می برد. این پیشرانه قدرتمند، توان 192 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن متر را به چرخ های جلو منتقل می کند.

پیمایش قابل توجه

پیمایش نسخه برقی KMC J7 در چرخه NEDC حدود 401 کیلومتر است و در شرایط بهینه می تواند تا 500 کیلومتر مسافت را نیز طی کند.

باتری های قدرتمند

باتری های EJ7 در حالت شارژ سریع، در مدت زمان 48 دقیقه از 30 تا 80 درصد ظرفیت خود را شارژ می کنند. این سرعت شارژ، برای یک خودروی برقی، رقم قابل قبولی است.

کابین و امکانات

EJ7 از امکانات رفاهی متعددی از جمله دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال، چراغ های LED، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سامانه بازیافت انرژی اتوماتیک بهره می برد.

گامی در جهت حفظ محیط زیست

ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل کشور، گامی مثبت در جهت کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست خواهد بود. EJ7 با مصرف انرژی بهینه و عدم تولید آلاینده ها، می تواند به عنوان یک انتخاب ایده آل برای دوستداران محیط زیست باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *