المرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد

المرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
خلاصه اخبار

ایهود المرت از اسرائیلی‌ها خواست تا خیابان‌ها را با میلیون‌ها مخالف جهت محاصره گروه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پر کنند. وی این گروه را غیرقانونی است که رژیم صهیونیستی را به سمت فروپاشی سوق می‌دهد.

به گزارش ایسنا، ایهود المرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه عبری زبان «هاآرتص» افزود: اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها معتقدند که تنها انگیزه گسترش جنگ و حمله به رفح حفظ آینده سیاسی نتانیاهو است، زیرا حمله به رفح به هیچ وجه به نفع اسرائیل نیست.

وی همچنین تاکید کرد که نتانیاهو در داخل حباب جدا از واقعیت زندگی می‌کند و در آن حباب به خود و دیگران می‌گوید که برای ادامه حیات اسرائیل می‌جنگد و ماموریت تاریخی او مقابله با جهان برای دفاع از اسرائیل در برابر تمام کسانی است که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

المرت با اذعان به اینکه گفتن این موضوع از نظر احساسی دشوار است، اعتراف کرد که «مهم است درک کنیم که اسرائیل از این رویارویی پیروز بیرون نخواهد آمد» او در عین حال بر لزوم درک این موضوع تاکید کرد که همه اهداف صحبت‌های مداوم نتانیاهو در مورد «پیروزی کامل» را درک کنند.

مرجع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *