افزایش قیمت نان آزادپز در مشهد، باز هم بدون اطلاع قبلی!

افزایش قیمت نان آزادپز در مشهد، باز هم بدون اطلاع قبلی!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینشهد، قیمت نان آزادپز در مشهد از امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ افزایش یافت. بر اساس نرخ نامه جدید نانوایی های آزادپز، قیمت انواع نان در این نانوایی ها بین ۱۵ تا ۱۷ درصد در مشهد افزایش قیمت دارد. نان سنگک به ۸هزار ۷۵۰ تومان رسید! بر اساس این نرخ نامه، نان بربری سنتی به وزن […]

شهد، قیمت نان آزادپز در مشهد از امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ افزایش یافت. بر اساس نرخ نامه جدید نانوایی های آزادپز، قیمت انواع نان در این نانوایی ها بین ۱۵ تا ۱۷ درصد در مشهد افزایش قیمت دارد.

نان سنگک به ۸هزار ۷۵۰ تومان رسید!

بر اساس این نرخ نامه، نان بربری سنتی به وزن چانه ۳۸۵ گرم به قیمت ۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال، نان بربری ماشینی به وزن چانه ۳۸۵ گرم به قیمت ۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال، نان سنگک به وزن ۴۰۰ گرم به قیمت ۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال در نانوایی های آزادپز عرضه می شود.

با نرخ نامه جدید، قیمت نان لواش ماشینی و سنتی به وزن ۱۴۵ گرم ۲۳ هزار ریال، نان تافتون سنتی به وزن ۲۷۵ گرم ۴۰ هزار ریال، نان تافتون ماشینی به وزن ۲۸۰ گرم ۴۰ هزار ریال و نان تنوری خراسانی به وزن ۳۲۰ گرم ۴۶ هزار ریال در نانوایی های آزادپز فروخته می شود.

گلایه هایی که هنوز پاسخی برای آن داده نشده است

افزایش ناگهانی قیمت نان آزادپز در مشهد در حالی است مردم این کلانشهر در اوایل ماه قبل نیز شاهد افزایش ۴۰ درصدی قیمت انواع نان بودند. آن هم در شرایطی که در هفته ها و ماه های قبل از آن، مسئولان استانی و کشوری هرگونه افزایش قیمت نان را رد کرده بودند. بر اساس نرخنامه نان که در ۵ مرداد منتشر و خبرساز شد،  نان بربری سنتی یارانه ای که تا قبل از آن  با قیمت ۸۵۰ تومان فروخته میشد به ۱۲۰۰ تومان رسید. سنگک یارانه ای از ۱۴۰۰ به ۲ هزارتومان و بربری خراسانی نیمه یارانه ای از ۱۳۰۰ به ۱۸۰۰ تومان رسید. افزایشی یک شبه که گلایه های مردمی را در پی داشت اما این بار هم کسی به افکار عمومی و پیوست رسانه ای برای افزایش قیمت ها نان توجه نکرد و دوباره هم گلایه های همشهریان را به دنبال داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها